//
کدخبر: ۴۲۱۸۳۰ //
جورجیانا رودریگرز|کریستیانو رونالدو

صمیمیت جالب همسر دو ستاره فوتبال | این عکس جنجال آفرید!

زمانی که دنیا از رقابت بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت می‌کند، شریک‌های زندگی این دو فوق‌ستاره دنیای فوتبال برخورد شگفت‌انگیزی با یکدیگر داشتند.

صمیمیت جالب همسر دو ستاره فوتبال | این عکس جنجال آفرید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 کریستیانو رونالدو توانست رکورد علی دایی را پشت سر بگذارد و نفر اول بیشترین گل زن جهان شود. کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی است که این روزها در تیم النصر عربستان بازی می کند. او همراه فرزندانش و نامزدش در عربستان زندگی میکند. رونالدو رکورد گل های ملی که به نام علی دایی بود را نیز شکست. 

چند روز پیش کریستیانو رونالدو به طور غیرمنتظره‌ای در مورد رقابت بزرگی که در این سال‌ها با لیونل مسی داشته صحبت کرد. این مصاحبه غیرمنتظره رسانه‌ها را متعجب کرد زیرا بسیار نادر است که هر یک از آنها به طور علنی درباره دیگری صحبت کنند.

 کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در این مصاحبه در خصوص رقابت با نابغه آرژانتینی گفت: «رقابت با مسی؟ من این اتفاق را اینطور نمی‌بینم. رقابت خوبی بود. رقابت به پایان رسیده است. اگر عاشق کریستیانو هستید، لازم نیست از مسی متنفر باشید یا برعکس. ما دو بازیکن خوب یا خیلی خوب هستیم (می‌خندد). هر دوی ما تاریخ فوتبال را تغییر دادیم. ما در سراسر جهان مورد احترام هستیم، این مهمترین چیز است. او دارد راه خودش را می‌سازد و من راه خودم را می‌سازم. و این میراث همچنان ادامه دارد.»

اکنون، در فصل دیگری از این مرحله جدید غافلگیرکننده، آنتونلا روکوزو و جورجینا رودریگس، همسر مسی و شریک زندگی کریستیانو نیز در موقعیتی که قبلاً دیده نشده بود قرار گرفته‌اند.

صمیمیت غیر منتظره جورجینا نامزد رونالدو با همسر لیونل مسی | این عکس جنجالی را از دست ندهید

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۸۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان