//
کدخبر: ۴۱۹۹۴۰ //
نیکی کریمی | همسر نیکی کریمی

عکس متفکرانه نیکی کریمی خبرساز شد| این عکس ازبازیگر خوش سیمای ایران دیدنی ست

نیکی کریمی با انتشار یک عکس از خودش اینستاگرامش را بروز کرد.

عکس متفکرانه نیکی کریمی خبرساز شد| این عکس ازبازیگر خوش سیمای ایران دیدنی ست
به گزارش فرتاک نیوز،

نیکی کریمی با انتشار یک عکس از خودش اینستاگرامش را بروز کرد. نیکی کریمی سال‌های بسیار دور در اوج شهرتش بعد از بازی در فیلم عروس یک بار ازدواج کرد اما بعد از مدتی که همسرش برای حضور نیکی کریمی مقابل دوربین اما و اگر به راه انداخت نیکی کریمی از او جدا شد.  نیکی کریمی  بعد از جدایی اولش تاکنون ازدواج دومی نداشته است و فعلا مجرد است.

 

نیکی کریمی

 

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی( niki karimi) (متولد ۱۹ آبان ماه ۱۳۵۰، تهران) هنرپیشه، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است. نیکی کریمی تا به حال در چند جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته است. کریمی با کسب چهار جایزه از جشنواره های مختلف بین المللی یکی از موفق ترین بازیگران ایرانی از نظر تعداد جوایز جهانی بوده است.

خانواده نیکی کریمی

او در یک خانواده چهار نفره متولد شده، یک برادر و یک خواهر دارد. تمام اعضای خانواده او در بریتانیا زندگی می کنند، از پدر و مادر خانم نیکی کریمی اطلاعات معتبری در دسترس نمی باشد.

نیکی کریمی چگونه مشهور شد؟

او از کودکی و نوجوانی با تئاتر و بازیگری آشنا بوده است. در دوران دبستان عضو گروه تئاتر مدرسه بوده و برای اولین بار در سن 18 سالگی وارد دنیای سینما می شود. سپس با بازی در فیلم سینمایی عروس و بازی در کنار ابوالفضل پورعرب به یک ستاره تبدیل می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان