//
کدخبر: ۲۸۳۷۰ //

شهرام شکوهی: تتلو را قبل از نقد کردن درک کنید

شهرام شکوهی در یادداشتی به صحبت درخصوص امیر تتلو و حواشی اخبر به وجود آمده برای این خواننده پرداخت.

شهرام شکوهی: تتلو را قبل از نقد کردن درک کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام شکوهی در این یادداشت درخصوص امیر تتلو گفت: امیرحسین یکى از استعدادهاى درخشان این سرزمین از نظر خوانندگى در سبک ار اند بى بود و کسانى که کارهاى ابتدایی او را بیاد دارند احتمالا با بنده هم عقیده اند.

 

متن کامل صحبت‌های شهرام شکوهی به شرح ذیل است:

 

مردى نبود فتاده اى پاى زدن…

امیر حسین مقصودلو یا همان امیر تتلوى معروف را از نزدیک ندیده و نمیشناسم اما دوستان مشترک زیادى داشته ایم… امیرحسین یکى از استعدادهاى درخشان این سرزمین از نظر خوانندگى در سبک ار اند بى بود و کسانى که کارهاى ابتدایی او را بیاد دارند احتمالا با بنده هم عقیده اند.

 

موسیقى امیر جدى بود و در سبک خودش منحصر بفرد تا اینکه…..

 

به نقل از دوستى سوداى مهاجرت و بحث خواندن براى یک کمپانى انور آبى پیش آمد و خدا نگذره از کسانى که این جوان جدى خوان را تشویق به خواندن آهنگهایی موسوم به رپ شیش وهشت ازجمله”جیگیلى” و”درسته پول ندارم” و غیره کردند به این امید واهى که اسپانسرش خواهند شد و براى او که جوان بود و هزاران آرزو در سر بهشتى دروغین ساختند و پس از استفاده او را در غربت رها کردند…

 

امیر به ایران برگشت و بازداشت شد…ویران شد …. داغون شد …برید… از خودش و از موسیقى جدیش… کسانى که اکنون رفتارهاى او را مورد نقد قرار میدهند آیا از سختیها و ناملایمتها و از همه بدتر خراب شدن کاخ آرزوهاى یک هنرمند بر سرش خبر دارند و آیا میتوانند خود را یک لحظه به جاى او بگذارند.

 

این نوشته به هیچ عنوان توجیه اعمال امیر تتلو نیست که خود من از منتقدان رفتار و گفتار وى مخصوصا در مورد استاد شجریان هستم و معتقدم ایشان بسیار به بیراهه رفته، بلکه تنها یادآورى این نکته است که تمسخر دیگران بدون دانستن واقعیتهاى زندگى آنان، عین بى عدالتى و مصداق یک طرفه به قاضى رفتن است.

یا حق

شهرام شکوهى

 

منبع: نوا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان