//
کدخبر: ۳۵۹۱۱۴ //

آقای تتلو؛ تو که باغ وحشی در سر و بدن داری، چه توهین به قوم بزرگ لر/ لر یعنی غیرت، تعصب و انسانیت!

امیر تتلو خواسته یا ناخواسته توهین به قوم بزرگ لر داشته است.

آقای تتلو؛ تو که باغ وحشی در سر و بدن داری، چه توهین به قوم بزرگ لر/ لر یعنی غیرت، تعصب و انسانیت!
به گزارش فرتاک نیوز،

تتلو به خاطر جمع کردن خوانندگان رپ و در کنار یکدیگر قرار دادن آن ها توسط حسین تهی را یک " =حرکت لُری " خوانده و لابد به این جمله ی بی مغز خودش هم؛ خندیده است!

ظاهر این کنایه؛ مهم به نظر نمی رسد؛ اما پر از اشکال است. این که حرکتی ظاهراً غیر طبیعی و نامنظم را به رفتار یک قوم نسبت بدهی، به این معنی است که این قوم را انسان هایی غیرطبیعی، نامنظم و ناتوان در چینش و تصمیم گیری بدانیم.

تتلو

مردی که خودش را مثلا هنرمند می داند و طرفداران زیادی هم دارد؛ باغ وحشی را در سر و کله و بدن خود، نقاشی کرده که عقده های درونی و روانی، همچنین کمبودهای شدید خودش را بااین کار، جبران کند، حق بیان چنین مطالب سخیف و توهین آمیزی را نسبت به قوم بزرگ و سلحشور لُر ندارد.

تتلو؛ عنصر نامطلوبی است که هر وقت دهانش را باز می کند، جز چرت و پرت و سخنان بی مایه و توهین و دشنام و ناسزا چیزی نمی گوید، گویا بند ناف این مرد را با بی ادبی و سخافت و رذالت بسته اند.

اصل ماجرای توهین امیر تتلو به لرها چه بود ؟

امیر تتلو با توهین [خواسته یا ناخواسته] به لرها جنجال به پا کرد و با واکنش های منفی کاربران اینستاگرام مواجه شد.

f601

در صفحه چت واتساپ منتشر شده از امیر تتلو و سه خواننده رپ دیگر (حسین تهی، رضا پیشرو و حصین)، او اقدام حسین تهی در جمع کردن این خوانندگان دور هم را «حرکت لُری» خواند و همین موضوع موجب بروز ناراحتی در میان لرها شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان