//
کدخبر: ۶۵۳۳۴ //

برخی مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان مشغول تجارت هستند

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بر اساس برخی از گزارشات صندوق ذخیره فرهنگیان همچنان مسیر درست خود را طی نمی‌کند و برخی از مدیران این صندوق مشغول تجارت هستند.

برخی مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان مشغول تجارت هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

تجارت برخی از مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان در کشور‌های خارجی

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت گفت: در حال حاضر تلاش می‌کنیم طرح یک فوریتی تغییر اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان را به صحن علنی مجلس ارائه کنیم تا از این طریق راه‌های نفوذ به این صندوق بسته شود.

 

وی افزود: بنده پیرامون موضوعات مربوط به صندوق اخیراً توصیه‌ای به وزیر آموزش و پرورش داشته‌ام که به کل هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان را تغییر دهند و افراد پاک‌دست و دلسوزی از جنس فرهنگیان را جایگزین این افراد کنند.

 

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر اخبار درست و مطلوبی از صندوق شنیده نمی‌شود و حکایت از آن دارد که مدیران صندوق همچنان وقتی برای این صندوق صرف نمی‌کنند و مدام برای تجارت در برخی از کشور‌های خارجی تردد می‌کنند.

 

کوچکی‌نژاد اضافه کد: معتقدم فرهنگیان دیگر بر روی اینگونه مسائل گذشت نخواهند کرد و ما به آقای عطایی هم گفتیم که تلاش کند این صندوق دوباره دچار انحراف نشود.

 

وی در پایان گفت: بر اساس برخی از گزارشات صندوق ذخیره فرهنگیان همچنان مسیر درست خود را طی نمی‌کند و برخی از مدیران این صندوق مشغول تجارت هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۳۳۴ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    الان سه ماه است که بازنشسته شدم ولی هنوز پس انداز مارا نداده اند از این صندوق مع لمین سودی نبردند.!؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان