//
کدخبر: ۴۵۰۰۴۳ //

مینا وحید با هودی تدی در خیابان‌های تهران | استایل زمستانی و جذاب یک بازیگر محبوب

مینا وحید، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، عکسی از خود با هودی تدی در خیابان‌های تهران منتشر کرد. این استایل زمستانی و جذاب، مورد توجه بسیاری از طرفداران او قرار گرفته است.

مینا وحید با هودی تدی در خیابان‌های تهران | استایل زمستانی و جذاب یک بازیگر محبوب
به گزارش فرتاک نیوز،

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان دهه 60 است و در حال حاضر 36 سال دارد. مینا وحید برای اولین بار در سال 1386 با بازی در فیلم سینمایی آتش سبز وارد سینما شد. مینا وحید با بازی در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید اما در سریال های نمایش خانگی ساخت ایران ۳ ، جزیره و شهرزاد ۱ نیز به خوبی دیده شد.

مینا وحید از بازیگران مجرد کشورمان است و هنوز ازدواج نکرده است. البته مینا وحید در سن 19 سالگی و در دوران جوانی عاشق شد اما پدرش خیلی زود متوجه این رابطه عاشقانه شد و برای جلوگیری از این ارتباط گوشی تلفن همراه دخترش را از او گرفت. خانواده آن پسر از مینا وحید خواستگاری هم کردند اما پدرش مخالف ازدواج زودهنگام دخترش بود و درنتیجه این ماجرا به ازدواج ختم نشد.

مینا وحید یک عکس جدید از خود هنگام دور دور در خیابان های تهران منتشر کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. استایل مینا وحید با هودی تدی و عینک آفتابی بیش از همه جذاب شده است.

82f51807

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان