//
کدخبر: ۴۵۲۸۹۷ //
طالع بینی | طالع بینی شخصیت

طالع بینی شخصیت |میخوای ضرر نکنی به این ۴ نفر هرگز اعتماد نکن!

در طالع بینی چینی متولدین چند ماه را به عنوان افرادی که اعتماد کردن و تکیه کردن به آنها اشتباه محسوب میشود نام برده شده است.

طالع بینی شخصیت |میخوای ضرر نکنی به این 4 نفر هرگز اعتماد نکن!
به گزارش فرتاک نیوز،

در طالع بینی چینی متولدین چند ماه را به عنوان افرادی که اعتماد کردن و تکیه کردن به آنها اشتباه محسوب میشود نام برده شده است.

طالع بینی شخصیت متولدین ماه اردیبهشت

اگر بحث منفعت وسط باشد، نمی توان به اردیبهشت ماهی ها اعتماد کرد تا همیشه نیازهای شما را درک یا به نفع شما فکر کنند. آنها واقعاً دوست دارند همراه و کنار شما باشد، اما برایشان مهم است که خودشان را در اولویت قرار دهند؛ یعنی اگر بین شما و خودشان بخواهند یکی را انتخاب کنند، آن شخص قطعا شما نیستید برای همین نمیتواند منفعت خود را فدای شما کند از این رو اغلب او را غیرقابل اعتماد فرض میکنند. با این وجود، جالب است بدانید که اردیبهشت ماهی ها، اگر حس کننده از اعتمادشان سوء استفاده شده، هرگز با شما سازش نخواهد کرد.

طالع بینی شخصیت متولدین ماه خرداد

در این که خرداد ماهی ها با معرفت و مهربان هستند، شکی نیست ولی این مهربانی نباید شما را فریب دهد تا هرچه در دل دارید برایشان فاش کنید. متولدین سومین ماه بهار، به طور طبیعی کنجکاو هستند بنابراین وقتی شما را شروع به تخلیه اطلاعات می کنند به راحتی متوقف نمی شوند؛ اینجاست که باید با احتیاط عمل کرده و بدانید که او سلطان شایعه پراکنی است بنابراین حرفی که به او میگویید، قطعا بین خودتان دونفر نخواهد ماند.

طالع بینی شخصیت متولدین ماه مهر

خیلی نمی توان به یک مهر ماهی اعتماد کرد و مطمئن بود تا تمام حقیقت را به شما بگوید. او فردی است که برای جلوگیری از درگیری براحتی میتواند دروغ بگوید و این خصلت منفی است که متولدین مهر ماه را در این لیست قرار داده. به عقیده متولدین مهر ماه، او دروغ می گوید تا از ناراحتی و آسیب به احساسات دیگران جلوگیری کند اما همراه این دروغ، رفتارهایی از او سر میزند که شما را نسبت به متولدین مهر ماه، بی اعتماد می سازد.

طالع بینی شخصیت متولدین ماه آذر

همیشه نمی توان روی قول یک آذر ماهی حساب کرد، پس اگر او به شما قولی داد و سپس انجامش نداد، تعجب نکنید. از این لحاظ او قابل اعتماد نیست زیرا برای رسیدن به اهدافش هر کاری که از دستش بر می‌آید انجام می‌دهد و همین حقیقت پنهان شخصیت آذر ماهی هاست که بایستی مانع از اعتماد بی اندازه شما به آنها شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان