//
کدخبر: ۴۴۴۰۶۴ //

راز دل‌های شکننده: متولدین این ماه‌ها بیشتر قلب‌ها را می‌شکنند!

آیا می‌دانید کدام ماه‌ها بیشتر قلب‌ها را می‌شکنند؟

راز دل‌های شکننده: متولدین این ماه‌ها بیشتر قلب‌ها را می‌شکنند!
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا شما یک بهمنی هستید؟ آیا به دنبال عشق کامل خود هستید؟ اگر چنین است، این مقاله راهنمای خواندنی شماست! کشف رمز و راز بهمن : 3 نشانه کمترین سازگاری در عشق، نشان می دهد که بهمن باید از کدام نشانه های زودیاک در مورد مسائل قلبی اجتناب کند. این نگاه روشنگر به سازگاری عاشقانه بهمن را از دست ندهید. همین الان شروع کن به خوندن.

عشق یک راز است و درک سازگاری علائم زودیاک نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر نشانه ای ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و تشخیص اینکه کدام یک برای یک رابطه عاشقانه ایده آل هستند دشوار است.

در این مقاله، سه علامتی که کمترین سازگاری را در عشق با بهمن دارند، مورد بحث قرار خواهیم داد.

بهمن به عنوان یک علامت مستقل، کاریزماتیک و روشنفکر شناخته می شود. آنها اغلب بر خلاف هنجارهای اجتماعی هستند و خارج از چارچوب فکر می کنند.

در حالی که ممکن است بسیاری از نشانه‌ها این موضوع را جذاب بدانند، اما نشانه‌های خاصی وجود دارند که زمان دشواری برای برقراری ارتباط با انرژی بهمن دارند.

اردیبهشت ماه

طبیعت ثابت برج اردیبهشت می تواند منبع درگیری برای یک بهمن باشد، زیرا آنها از آزادی و اکتشاف لذت می برند.

بهمنی ها به طور طبیعی به سمت ناشناخته ها کشیده می شوند، در حالی که برج اردیبهشت ثبات و امنیت را ترجیح می دهد و پیدا کردن زمینه مشترک برای این دو را دشوار می کند.

علاوه بر این، بهمنی عاشق گفتگوها و مناظره های فکری است، در حالی که برج اردیبهشت عملی تر و در واقعیت است و درک یکدیگر را برای آنها دشوار می کند.

شهریور ماه

ماهیت تحلیلی شهریوری ممکن است برای بهمنی بسیار زیاد باشد. دلو فضای آرام را ترجیح می دهد و از اینکه مورد قضاوت یا انتقاد قرار بگیرد متنفر است.

شهریوری ها بیش از حد از دیگران انتقاد می کنند و انتظارات زیادی دارند که بهمن هرگز نمی تواند برآورده کند.

رویکرد منطقی بهمنی ها به زندگی همچنین می‌تواند با نگرش پیشروتر دلو که اغلب باعث تنش بین دو نشانه می‌شود، تضاد داشته باشد.

آبان ماه

ماهیت مستقل بهمن با نیاز شدید عقرب به کنترل در تضاد است. آبانی ها نیاز به فداکاری کامل از طرف شریک خود دارند و از هر شکلی از استقلال از شریک زندگی خود خجالت می کشند.

از سوی دیگر، بهمنی ها به آزادی خود نیاز دارند و از هرگونه تلاش آبانی ها برای کنترل آنها ناراحت هستند.

علاوه بر این، احساسات عقرب ممکن است برای یک بهمنی که گفتگوهای فکری را به گفتگوهای احساسی ترجیح می دهد، بسیار طاقت فرسا باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان