//
کدخبر: ۴۳۳۳۵۱ //

مانتو های پاییزه جدید و شیک برای عروس خانم ها

جدیدترین مدل مانتو و پالتو آن هم برای دخترخانم‌هایی که می‌خواهند در فصل پاییز عروس شوند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مانتو های پاییزه جدید و شیک برای عروس خانم ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این فصل عاشقانه، یک ترکیب استایل جذاب و زیبا شما را خوش پوش و باسلیقه نشان می‌دهد. عروس خانم‌های جوان با توجه به سلیقه خود می‌توانند رنگ‌های شاد با تناژ گرم را انتخاب کنند. از آن جایی که فصل پاییز خنک است با رنگ‌های گرم می‌توان سردی آن را شکست! یک مانتو پاییزی باید به صورتی باشد که هم شما را از سرما محافظت کند و هم مناسب تازه عروس‌ها باشد.

جدیدترین مدل مانتو پاییزی برای عروس خانم ها

جدیدترین مدل مانتو و پالتو برای عروس خانم‌ها در فصل پاییز

قبل از هر چیزی انتخاب یک مانتو که برای سایز شما مناسب باشد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر مانتو شما بر تنتان ننشیند و با هر حرکت بخواهد پرواز کند، ترکیب استایل شما را به هم می‌ریزد! مانتوهای آستین بلند، ژاکت، کت‌های کوتاه و بلند، بارانی‌های مختلف و … همگی نمونه‌هایی از جدیدترین مدل مانتو پاییزی ترند هستند. این ترکیبات پاییزی برای افزایش جذابیت استایل عروس‌ خانم‌های باسلیقه، بسیار مناسب هستند.

انواع مانتو جذاب و شیک پاییزی

 
  • کت بلند چین دار، جدیدترین مدل مانتو پاییزی برای عروس‌ها

کت‌های بلند در فصل پاییز هیچ وقت از مد نمی‌افتند. مخصوصا اگر کمی چین هم داشته باشند. کت‌های بلند برای خانم‌هایی که جوان پسند هستند گزینه بسیار مناسبی است. رنگ‌هایی با تناژ گرم مانند قهوه‌ای، می‌تواند با هر ترکیب دیگری ست شود.

کت بلند چین دار یکی از جدیدترین مدل مانتو پاییزی

 
  • مانتو عروسکی چین دار، مناسب تمام عروس خانم‌ها

زیباترین مدل مانتو عروسکی برای هر عروس خانمی فوق‌العاده جذاب و زیبا خواهد بود. مخصوصا اگر رنگ مانت. سفید باشد و با کمربند ترند و جذاب بسته شود.

مانتو عروسکی چین دار مخصوص عروس خانم‌ ها

  • کت کوتاه جلو باز، قابل ست کردن با تمام لباس‌ها

مانتوهای کتی همیشه جذابیت خود را حفظ می‌کنند. اگر به دنبال بهترین مدل مانتو جلو باز پاییزی هستید، مانتو کتی کوتاه را فراموش نکنید.

کت کوتاه جلو باز پر طرفدار جدیدترین مدل مانتو پاییزی

  • کت بلند جلوباز با دامن، راحت ترین گزینه برای خوش پوشی

کت‌های بلند را می‌توان با دامن و جوراب شلواری هم ست کرد. اگر جزو عروس خانم‌های با سلیقه و سخت پسند هستید، این مدل کت را می‌توانید با تمام لباس‌های دیگر خود ست کنید.

ترکیب کت بلند با دامن

سخن آخر در رابطه با جدیدترین مدل مانتو پاییزی برای عروس خانم‌ ها

هر عروس خانمی در فصل پاییز به دنبال جدیدترین مدل مانتو و ترند شده خواهد بود تا زیباتر بدرخشد. مانتوهای بالا جزو جدیدترین و جذاب‌ترین مدل‌هایی هستند که هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند. از آن جایی که دخترخانم‌های تازه عروس باید همیشه زیبا و شیک بدرخشند، مدل‌های بالا می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای الگوبرداری باشند. شما کدام مدل مانتو را برای فصل پاییزی پیشنهاد می‌کنید؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان