//
کدخبر: ۴۳۳۳۱۷ //

لاک ناخن پاییزی: رنگ‌ها و طراحی‌هایی که باید امتحان کنید

وقتی وارد فصل سرد سال می‌شویم فصلی که در آن رنگ‌های گرم حرف اول را می‌زنند بهتر است با انتخاب رنگ‌ها و طراحی‌های خاص لاک‌ ناخنتان با این فصل دست دوستی بدهید!

لاک ناخن پاییزی: رنگ‌ها و طراحی‌هایی که باید امتحان کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

 رنگ و طرح‌های پاییزی می‌تواند به ظاهر شما جلوه خاصی بدهد. رنگ‌های محبوب پاییزی را برایتان آورده‌ایم و شما با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید دست به انتخاب بزنید. نه اینکه قاعده و قانونی باشد، خیر، رنگ لاک ناخن مثل عطر با دمای هوا تغییر خاصی در خلق و خوی شما ایجاد نمی‌کند اما چه کسی بدش می‌آید با مد پیش برود و ظاهری به روز داشته باشد؟

خرمایی یا قهوه‌ای

یکی از رنگ‌هایی که در فصل پاییز محبوبیت خاصی دارد رنگ خرمایی یا قهوه‌ای است. جلوه آن با برگ‌های نارنجی پاییزی شور خاصی در دل ایجاد خواهد کرد.

لاک خرمایی

خاکستری

این رنگ بسیار پرطرفدار است و می‌توانید آن را با لباس‌های مختلف ترکیب کنید.

لاک خاکستری

زرشکی

یکی از جذابترین رنگ‌ها با ورود به فصل پاییز زرشکی است. ترکیب آن با طراحی و یا استفاده از کروم زرشکی بسیار جلوه خوبی دارد. تصور کنید زرشکی را با یک تیپ مشکی ست کنید! معرکه است نه؟!

لاک ز رشکی

طلایی

رنگ طلایی خود به خود شور در دل شما ایجاد می‌کند حالا تصور کنید با قهوه‌ای ترکیب شود! یا حتی به تنهایی! از آن نمی‌شود گذشت! با انتخاب این رنگ یک ظاهر لوکس و جذاب برای خودتان خواهید ساخت! اثر لاک را روی تیپتان نادیده نگیرید!

لاک طلایی

آبی تیره

با رنگ‌های 2023 اگر آشنا باشید یکی از دوست‌داشتنی‌ترین‌ها همین آبی است. فصل خاصی ندارد و با اینکه زمینه آن سرد است ولی برای پاییزی شدن شما خیلی مناسب است. ترکیب آن با یک پلیور کرم یا مشکی یا خاکستری بی نظیر است!

لاک آبی تیره

کرم

یک رنگ همیشه جذاب که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد! به هر رنگ پوستی هم می‌آید. انتخاب لاک کرم در فصل پاییز بسیار زیبا و شیک است و می‌توانید با لباس‌هایی که زمینه طوسی دارد خیلی خوب ترکیب کنید و تصویری پاییزی از خودتان بسازید!

لاک کرم

مشکی

افسونگری رنگ مشکی قابل توضیح و بیان نیست! چه به تنهایی چه با طراحی برای شما عالی است! مشکی یک رنگ همیشه جذاب و موردتوجه است و خواهد بود.

لاک مشکی

برنز

این رنگ شما را یاد برگ‌های درختان در پاییز نمی‌اندازد؟ در دلنشینی این رنگ شکی به دلتان راه ندهید. ترکیب آن با قهوه‌ای و کرم فوق‌العاده خواهد بود.

لاک برنز

سبز زیتونی

رنگ طبیعی پاییز! در شناسنامه‌ی این فصل سبز زیتونی ثبت شده است. از آن غافل نشوید. با رنگ‌های زرشکی و قهوه‌ای ترکیب ایده‌آلی می‌سازد.

لاک زیتونی

با انتخاب هر کدام از این رنگ‌ها پاییز را به طبیعت وجودتان هدیه کرده‌اید و خواهید درخشید. یک ظاهر شیک و جذاب که با تقویم به خوبی هماهنگ شده است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان