//
کدخبر: ۴۳۳۱۹۱ //

ترکیب رنگ‌های پاییزی که استایل خانم‌ها را شیک‌تر نشان می‌دهند

بهترین ترکیب رنگ آن هم در فصل پاییز هر خانم خوش پوشی را با سلیقه و جذاب نشان می‌دهد. تنوع رنگ‌های پاییزی آن قدر زیاد است که می‌توان کلی ایده برای ترکیب رنگ استایل در نظر گرفت.

ترکیب رنگ‌های پاییزی که استایل خانم‌ها را شیک‌تر نشان می‌دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

 رنگ‌های گرم و سنگین مناسب این فصل هستند. هر چه استایل شما گرم‌تر و رنگ آن سنگین‌تر باشد، جذابیت شما دو برابر بیشتر می‌شود. رنگ‌های پاییزی در مد و فشن، یادآور خنکی فصل سال هستند که ناخودآگاه گرمای جذابی به بیننده می‌بخشند. اگر رنگ‌های پاییزی را با رنگ‌های خنثی ادغام کنید، یک ترکیب محشر و جذاب خواهید داشت.ما در راستای خوش پوشی شما، بهترین رنگ‌های پاییزی را معرفی کرده ایم 

معرفی بهترین ترکیب رنگ پاییزی برای استایلی دلبر

اگر می‌خواهید تاثیر و زیبایی بصری را چند برابر کنید، فراموش نکنید که ترکیب رنگ‌ها را در نظر بگیرید. لباس‌های سنگین و گرم پاییزی اکثرا رنگ‌هایی گرم و جذاب دارند‌‌. همین عامل باعث می‌شود تا دست شما در انتخاب رنگ‌های محشر پاییزی، بازتر باشد. کافی است در کمد لباس خود را باز کنید و تنپوش‌های پاییزی با رنگ گرم و سنگین را بیاورید. در ادامه شما با داشتن لباس‌های خود می‌توانید بهترین ترکیب رنگ را خلق کنید و زیبا بدرخشید‌.

ترکیب رنگ پاییزی برای استایل

  • زرد و سبز تیره | مناسب‌ ترین رنگ برای تمام استایل ها

شما هر نوع پوششی که داشتید، چه اسپرت، چه مجلسی، چه دیپلماتیک و… رنگ سبز تیره یا زیتونی با زرد می‌تواند یک تیپ حرفه‌ای به شما ببخشد. این دو بهترین ترکیب رنگ برای استایل پاییزی هستند که شما را زیبا جلوه می‌دهند. می‌توانید یک لباس زرد رنگ را با شلواری زیتونی یا سبز تیره ست کنید. در نهایت یک بوت شتری یا قهوه‌ای تیره، استایل شما را تکمیل می‌کند.

ترکیب رنگ زرد و سبز تیره

  • آبی کمرنگ و زرد | محبوب‌ ترین استایل پاییزی

همان طور که می‌دانید شلوارهای جین آبی بسیار پرطرفدار هستند. این رنگ گرمای دلنشینی به استایل شما می‌بخشد و در نهایت با زرد می‌تواند خنثی به نظر برسد. پس اگر می‌خواهید یک استایل پاییزی برای قرارهای کاری یا عاشقانه داشته باشید، این ترکیب رنگ‌ها را فراموش نکنید. همچنین می‌توانید از ست بوت و کیف مشکی هم استفاده کنید.

بهترین ترکیب رنگ آبی و زرد در پاییز

  • گلبهی و طلایی | بهترین ترکیب رنگ ملایم برای پاییز

اگر می‌خواهید با یک آرایش طبیعی و ملایم تیپ جذابی داشته باشید، طلایی و گلبهی را ترکیب کنید. یک شلوار و پیراهن سرهمی طلایی با زاکت یا پالتو بلند گلبهی، استایل محشر و جذاب برای خانم‌های باسلیقه است. همراه با این ترکیب می‌تواتید از کفش‌ سفید یا کرم هم استفاده کنید.

ترکیب رنگ طلایی و گلبهی

سخن آخر

بهترین ترکیب رنگ پاییزی می‌تواند شما را در هر مجلسی به زیبایی تمام بدرخشاند‌. البته به طرشی که این ترکیب‌ها به درستی استفاده شده باشند! زرد، طلایی، سبز و گلبهی رنگ‌های پاییزی جذابی هستند که با تمام استایل‌ها جور در می‌آیند. شما از چه ترکیب رنگی در پاییز استفاده می‌کنید؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۱۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان