//
کدخبر: ۴۳۱۹۷۱ //

انواع لباس پاییزی | اسم لباس های پاییزی رو یاد بگیر

خوش پوشی و تیپ زیبا با هر فصلی به تناسب آن رفتار می‌کند. اینکه شما در تابستان خوش لباس باشید و پاییز را به امان خدا رها کنید از شما یک فرد منظم با استایلی مرتب نمی‌سازد. پس باید حواستان به تناسبات هر فصل باشد. نه اینکه طبق مد پیش بروید بلکه از بین آن لباس‌هایی که مناسب یک فصل هستند دستکم یکی دو مورد با سلیقه شما جور خواهد بود، پس به آنها توجه ویژه کنید و در خریدهای فصلی‌تان قرار بدهید.

انواع لباس پاییزی | اسم لباس های پاییزی رو یاد بگیر
به گزارش فرتاک نیوز،

اسامی لباس‌های پاییزی شاید کمی عجیب و غریب باشد! اضافه شدن نام‌های جدید به واژگان لباس مدتی است که باب شده است و با دانستن آن کمک بزرگی به خودتان خواهید کرد.

در این مقاله به معرفی مختصر چند مورد از لباس‌های پاییزی می‌پردازیم.

کاردیگان

جنس این لباس بافت است. درواقع یک پلیور که مانند ژاکت جلوی آن باز است ولی دکمه و زیپ ندارد! نام ساده‌تر آن «رویه» است. در اندازه‌های بلند و کوتاه دیده می‌شود. زیر آن می‌توانید تاپ، تیشرت، دورس بپوشید و با شلوار لی یا گرمکن ست کنید.

کاردیگان

شکت

تلفظ شکت شما را یاد چه واژه‌ای می‌اندازد؟ آیا شبیه «ژاکت» نیست؟ تلفیقی از ژاکت و شومیز است. شومیزهایی که جنس ضخیم، پارچه‌ای معمولا چهارخانه و قدی بلندتر از بقیه شومیزها دارند. برای فصل پاییز دم دستی ترین لباس و راحتترین محسوب می‌شود.

شکت

بامبر

اول از همه بگویم که مناسب تیپ رسمی یا یک قرار مهم نیست! اما کاربردی‌ترین لباس پاییزی برای فعالیت روزانه است. تقریبا شبیه سوئیشرت است و هم در پاییز و هم در زمستان کارایی دارد. زیر آن می‌توانید از انواع بافت استفاده کنید.

بامبر

اورکت

کت‌هایی از جنس پشمی یا کشمیر و در کل ضخیم که از کت معمولی بلندتر است و به زانو نمی‌رسد. هم به شکل دکمه دار موجود است و هم بدون دکمه دیده می‌شود.

اورکت

وست

همان جلیقه‌ی قدیمی خودمان است. جنس گرمی دارد و همانطور که با تصور جلیقه یادتان آمد آستین ندارد. ممکن است دکمه دار یا بدون دکمه باشد. در مدل‌های با کلاه و بی کلاه هم دیده می‌شود.

وست

ترنچ کت

ترنچ کت یا کت بارانی! معمولا ضدآب است و قد آن تا زانو بیشتر نمی‌شود. البته مدل‌های بلندتر آن هم موجود هستند. در جنس‌های کتان، چرم و نینو به چشم می‌خورد.

ترنچ کت

تدی

کت‌های تدی به خاطر پارچه کرکی آن و الیاف نرمی که دارد سالهاست به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. از آنجا که بافت این پارچه ضخیم است در درشت نمایی اندام شما قدم بزرگی برمی‌دارد! پس اگر ریزجثه هستید تیپ خیلی خوبی برای شما می‌سازد. ممکن است قد این کت‌ها بلند یا کوتاه باشد.

تدی

پافر

کاپشن بی آستین! هم گرما دارد هم ظاهری جذاب. می‌توانید زیر آن هودی، بافت یا هر لباسی که به گرمتر شدنتان کمک کند بپوشید. معمولا کلاه دارند و جنس آنها نایلونی است.

پافر

هودی

عده زیادی از افراد منتظر پاییزند تا هودی بپوشند! هودی و شلوارهای جذاب در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف از محبوبیت خاصی برخوردارند. هودی‌ها جلو بسته هستند و کلاه دارند. یک جیب بزرگ در روی شکم! اگر قرار است به یک قرار رسمی یا مکانی که اهمیت بالایی دارد بروید دور هودی را خط بکشید!

هودی

پانچو

در جنسهای مختلف از بافت گرفته تا کشمیر یا حتی نایلونی! در شکلهای مختلف. معمولا آستین ندارد ولی می‌تواند کلاه داشته باشد. روی لباس‌های گرم پوشیده می‌شود و ظاهری جذاب برای شما ایجاد می‌کند.

پانچو

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان