//
کدخبر: ۴۱۸۵۶۳ //

شخصیت شناسی از روی رنگ رژلب| رنگ رژلب چه رازی از شما افشا می کند؟!

در این مطلب با شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب آشنا خواهید شد. برای آشنایی بیشتر ما را همراهی کنید.

شخصیت شناسی از روی رنگ رژلب| رنگ رژلب چه رازی از شما افشا می کند؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

امروزه می توان با بررسی هر کدام از عادات رفتاری، فرم صورت، رنگ مورد علاقه، نوع لباس پوشیدن، خودآرایی و … به جنبه هایی از شخصیت انسان پی برد. در این قسمت ما قصد داریم تا شما را با شخصیت شناسی از روی رنگ رژلب آشنا کنیم. از این رو که امروزه رژ ها در طیف های بسیار متنوعی موجود هستند، افراد بسته به نوع علاقه و شخصیتی که دارند طیف های خاصی را برمی گزینند. اگر درباره ی شخصیت خود و اطرافیانتان کنجکاو هستید می توانید با توجه به این نوع شخصیت شناسی اطلاعات جالبی را بدست آورید.

رژلب با تناژ قرمز

اگر رنگ قرمز از رنگ‌های موردعلاقه‌تان است مطمئنا شما دختری پر جنب‌وجوش، عجیب و غریب و با اعتماد به نفس بالایی هستید.رنگ قرمز روشن بر روی لب‌ها به سرعت تمام توجهات را به خود جلب می‌کند و به این معنی است که از مرکز توجه شدن هیچ هراسی ندارید.

این رنگ بخش شاد و احساساتی یک زن را آشکار می کند. زنانی که از رژلب های قرمز استفاده می کنند دارای اعتماد به نفس و سرشار از انرژی هستند.آنها از مردم خواهان احترام بوده و از اینکه احساسات خود را به همگان نشان دهند باکی ندارند.

رژلب قرمز

رژلب رنگ لب و بی رنگ

این رنگ بخشی از شخصیت شما درباره نوع نزدیک شدن به افراد را نشان می دهد. این سایه رنگ آشکار می کند که شما شخصی فروتن و آسان گیر هستید. زنانی که اغلب از رنگ های خنثی در رژلب استفاده می کنند معمولا خونسرد و آرام هستند.

رژ رنگ لب و بی رنگ

رژلب با تناژ بنفش

این طیف رنگ ها بخش شجاع و ماجراجویانه یک زن را نشان می دهد.  این زنان دوست دارند در هر کاری به چالش کشیده شوند.

زنانی که این رنگ ها را برای رژلب خود برمی گزینند اغلب هاله ای از ابهام و رازآلودی به دور آنها است. سایه‌های سبک‌تر رژلب بنفش جذاب بودن آن‌ها را به طور ماهرانه‌ای نشان می‌دهد.

رژلب با تناژ بنفش

رژلب با تناژ صورتی

رنگ صورتی یکی از رنگ‌های بسیار پرطرفدار، دوست داشتنی، سرگرم کننده و به اصطلاح دخترانه است و به خوبی می‌تواند حالات و روحیات دخترانه را بیان کند. با این حال این رنگ آن‌طور که فکر می‌کنید بسیار ساده و کم اهمیت نیست و می‌توان گفت به عنوان نماد اقتدار نیز شناخته شده است.

این سایه رنگ دخترانه بخش زنانگی شما را بارز می کند. این رنگ نشان می دهد که شما شاد و پر از سرزندگی هستید.

همچنین این رنگ بیان می دارد که شما یک زندگی عشقی فوق العاده دارید و همین نکته مطمئنا می تواند آنقدر لذت بخش باشد که به رخ بقیه بکشید.

برای خانم هایی که انرژی فراوانی دارند صورتی گرم رنگی کامل است. خانم هایی که به سراغ این رنگ می روند در واقع می خواهند آن حس بازیگوشی و انرژی درونیشان را به خارج تراوش کنند.

طیف صورتی که شامل ته رنگ قهوه ای نیز باشد برای هر خانمی انتخابی پیچیده است. آنهایی که به این رنگ مات علاقه دارند جدی و باهوش هستند. چنین خانم هایی روی مد هستند و دوست دارند همیشه استقلال خود را حفظ کنند.

رژلب با تناژ نارنجی

هنگامی که یک زن رژلبب با رنگ نارنجی را در آرایش خود استفاده می‌کند به این معنی است که او فردی گرم و معاشرتی است و می‌توانید لحظات سرگرم‌کننده و خوبی را با او بگذرانید.

رژلب نارنجی رنگی است که معمولا شخصیت واقعی افراد را نشان می‌دهد و احساس بی‌خیالی و سبک‌ باری را بیشتر از همیشه در چهره نمایش می‌دهد. این رنگ نشان می دهد که شما جسور، زیبا، شیفته و ماجراجو هستید.

رژلب نارنجی

رژلب رنگ پوست

این افراد شخصیت برون‌گرایی ندارند و می‌توان گفت که آن‌ها از ادعا و تظاهر بسیار دور هستند. یعنی دوست ندارند با لب‌هایشان جلب توجه کنند و ترجیح می‌دهند یک ظاهر ساده و بی رنگ داشته باشند.

این افراد معمولا در اولین قرار ملاقات و مصاحبه‌های شغلی از این رنگ رژ استفاده می‌کنند و به تدریج با گذشت زمان سایه‌های رنگی دخترانه را به آرایش و رژلب خود اضافه خواهند کرد. این خانم ها دارای اعتماد به نفس و رضایت درونی بسیار بالایی هستند اما در عین حال بر طبیعی بودن رنگ لب‌هایشان نیز تاکید دارند.

خانم هایی که از رژ لب های رنگ پوست استفاده می کنند خجالتی هستند، اما همین که با کسی احساس راحتی کنند بسیار گرم هستند و به افراد اهمیت می دهند. همچنین این خانم ها به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند. این نوع انتخاب رنگ نشان می دهد آنها می خواهند جدی گرفته شوند.

رژلب رنگ پوست

رژلب مرجانی

خانم هایی که به رژ رنگ مرجانی علاقه دارند دیدگاهشان نسبت به زندگی مثبت است. این خانم ها بسیار خوش بین هستند، عاشق بیرون هستند و قلبی جوان دارند. آنها همیشه سعی می کنند از هر موقعیتی بهترین را بدست بیاورند.

رژلب مرجانی

رژلب جگری

رنگ جگری نشان از اعتماد بنفس و هدفمند بودن است. با این حال خانم هایی که به این رنگ تمایل دارند بیشتر کم حرف و ساکت هستند. شاید زیاد مشتاق نباشند که مرکز توجه قرار بگیرند اما وقتی به آنها توجه می شود حرف های زیادی برای گفتن دارند.

رژلب جگری

رژلب براق

رنگ براق نشان می دهد کسی که آن را استفاده کرده مهربان است و اهل تظاهر نیست. خانم هایی که به چنین رژ لب هایی علاقه دارند زیاد خود را جدی نمی گیرند و شما هم نباید آنها را جدی بگیرید چون اگر شوخی می کنند از روی سادگی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۵۶۳ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    من زرشکی دوست دارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان