//
کدخبر: ۴۱۸۳۷۷ //

هر رنگ رژلب مناسب چه مکان و موقعیتی است؟

«این چه رژلب جیغیه که زده؟! اصلا مناسب اینجا نیست!» تا حالا شده بشنوید که کسی آرایش مناسب و مهمتر از آن رژلب متناسب مکانی که هستید نزده باشد؟ با خودتان فکر کرده‌اید که مگر رنگ رژلب هم جا و مکان خاصی دارد؟ بله دارد. خیلی هم مهم است. هم برای شان و شخصیت شما، هم برای بهتر به نظر رسیدن ظاهرتان.

هر رنگ رژلب مناسب چه مکان و موقعیتی است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این پست را به دقت ببینید و یاد بگیرید که برای استایل و آرایش زیبای شما خیلی مفید خواهد بود!

دورهمی دوستانه

اگر به جایی می‌روید که دوستان‌تان جمعند بهترین انتخاب رژلب عنابی و سرخابی است. رنگ‌هایی دلنشین در عین حال شاد که فضای دوستانه و صمیمی را طلب می‌کند.

هر رژلب مناسب کجاست؟!

استفاده روزمره

اگر برای استفاده روزمره، مثل خرید رفتن، پیاده‌روی، دنبال رنگ مناسب می‌گردید بهترین انتخابی که می‌توانید داشته باشید رنگ‌های نود و هلویی هستند. اینکه هم مرتب و آراسته به نظر برسید هم رنگ رژلب‌تان خیلی توی چشم نباشد.

هر رژلب مناسب کجاست؟!

مکان‌های رسمی

برای رفتن به محل کار، جلسات رسمی، یا دانشگاه و کلاس‌های متفرقه بهتر است که دور رنگ‌های جیغ را خط بکشید. رنگ‌های صورتی ملایم و طیف قهوه‌ای به کار شما می‌آید.

هر رژلب مناسب کجاست؟!

قرار عاشقانه

وقتی به دیدن فرد مورد علاقه‌تان می‌روید، حالا می‌خواهد پارک باشد یا رستوران یا کافی شاپ، رنگ‌های قرمز و صورتی خیلی کاربردی هستند. ظاهری جذاب، شاد و دلبرانه به شما می‌بخشند.

هر رژلب مناسب کجاست؟!

مهمانی

در مهمانی‌ها اینکه شما رنگ نود یا تیره بزنید چندان موردپسند و توجه نیست. پس طیف قرمز و جگری را برای این مکان‌ها قرار بدهید.

روش های افزایش ماندگاری رژ لب | آموزش گام به گام - بلاگ اُردمی

همیشه یادتان باشد رنگ‌ها معرف حال و هوای آن لحظه‌ی شما هستند. پس از آن‌ها خوب بهره بگیرید و ظاهرتان را با آن‌ها صفا بدهید! در عین حال انرژی بخش خودتان کسانی باشید که شما را می‌بینند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان