//
کدخبر: ۴۵۵۳۸۴ //

شناسایی قاتل سریالی زنان پس از کشف استخوان، خون و اره!

پلیس مکزیکو سیتی توانست در بازرسی از یک آپارتمان، یک قاتل سریالی را که مظنون به قتل زنان است، شناسایی کند.

شناسایی قاتل سریالی زنان پس از کشف استخوان، خون و اره!

این کشف زمانی اتفاق افتاد که ماموران در حین تفتیش آپارتمانی که این فرد اجاره کرده بود، به اشیاء هولناکی از قبیل استخوان، یک اره و خون برخوردند.

همچنین کارت‌های شناسایی متعلق به زنان مفقود شده در محل پیدا شد.

میگوئل، مظنون اصلی، که نام او توسط پلیس فقط به صورت مختصر اعلام شده، در حال حاضر تحت بازداشت است و در انتظار محاکمه به اتهام قتل و تلاش برای کشتن دو زن می‌باشد.

بر اساس گزارش‌ها، او روز سه‌شنبه در انتظار خروج یک زن از آپارتمانش بوده و پس از آن به دختر ۱۷ ساله او حمله و او را خفه کرده است. زمانی که مادر به خانه بازگشت، میگوئل او را نیز مورد حمله قرار داد و پس از زخمی کردن او در گردن، متواری شد. مادر جان سالم به در برد اما دخترش جان خود را از دست داد.

پس از تعقیب و گریز، میگوئل که در نزدیکی محل جرم زندگی می‌کرد، به سرعت شناسایی و دستگیر شد. اولیسیس لارا، دادستان کل مکزیکو سیتی، در یک نشست خبری اعلام کرد که مدارک به دست آمده از آپارتمان میگوئل "به وضوح نشان می‌دهند که ما در جستجوی یک قاتل متسلسل بالقوه هستیم."

لارا همچنین افزود که تحقیقات بیشتری در حال انجام است و محققان در حین جستجو در آپارتمان، به مواد بیولوژیکی، لکه‌های خون، عظام و اره برخورد کرده‌اند. او توضیح داد که دفترچه‌های یادداشت که در آنها اعمال میگوئل ضد قربانیانش ثبت شده، نیز کشف شده است.

اگرچه لارا تعداد دقیق مجموعه‌های استخوان یا کارت‌های شناسایی پیدا شده را اعلام نکرد، رسانه‌های محلی از ۷ تا حدود ۲۰ قربانی احتمالی خبر می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان