//
کدخبر: ۴۵۲۰۷۹ //

بازداشت ۵ شرور خطرناک در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری ۵نفراز اراذل واوباش به قصد درگیری و سرقت احشام ازعشایر کوچ نشین بختیاری حاشیه شهر در این شهرستان خبر داد.

 بازداشت 5 شرور خطرناک در بهبهان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ ستاد کاظم نیسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع درگیری بین اراذل و اوباش سطح شهر با خانواده های کوچ نشین حاشیه شهر و چند فقره انواع سرقت احشام وتیراندازی وایجادرعب ووحشت  در سطح شهرستان بهبهان ، شناسایی و دستگیری مخلین نظم وامنیت و سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات  وعوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان با اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ورصداطلاعاتی ۵ نفراز اراذل و اوباش و سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در محل درگیری و سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ  نیسی در ادامه بیان داشت:  علاوه بردستگیری ۵ نفر از افراد دخیل ومحرم نیز از متهمان در محل جرم یک قبضه سلاح کمری به همراه دوتیغه خشاب و۸ عدد فشنگ ومقادیری سلاح سرد وچاقو و افشانه کشف وضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در خاتمه با توصیه به شهروندان درخصوص رعایت نکات پیشگیرانه درایام نوروز وشاداب بهاری  اظهار داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان