//
کدخبر: ۴۳۰۷۹۳ //

روش انتقام‌گیری عجیب این زن ایرانی که از مردان متنفر است!

یک زن ایرانی پس از طرح دوستی با مردان، از آن‌ها فیلم‌ها تهیه کرده و با این روش مردان را به دام انداخته و از آن‌ها اخاذی می‌کرد.

روش انتقام‌گیری عجیب این زن ایرانی که از مردان متنفر است!
به گزارش فرتاک نیوز،

«المیرا» ۲۸ ساله که لیسانس حسابداری دارد و صندوق‌دار یک مغازه است، به دلیل نفرت از مردان از آن‌ها فیلم‌ها و تصاویر تهیه کرده و با تهدید آن‌ها را مجبو می‌کرد برایش سرقت کنند.

در گزارش رسانه‌های ایرانی آمده است: «این زن ۲۸ ساله که در تهران زندگی می‌کند، پس از طرح دوستی با مردان و برپا کردن بساط کشیدن شیشه، از آن‌ها فیلم و عکس تهیه کرده و با تهدید مجبورشان می‌کرد برایش سرقت کنند.»

افشای راز این زن که از مردان متنفر است

 یک مرد جوان ایرانی با پلیس تماس گرفت و گزارش سرقتی که از منزل خود در شمال تهران داشت می‌شد را اطلاع داد. به دنبال آن، مأموران پلیس راهی محل شدند.

مرد جوانی در تحقیقات گفت: «شب گذشته میهمان خانه عمویم بودم و دیروقت برگشتم، به محض ورود به خانه متوجه به هم ریختگی آن شدم. وسایل با ارزش خانه‌ام به سرقت رفته و چیزی که نظرم را جلب کرد این بود که سارق، دلار و طلاهایم را که در جای خاصی جاساز کرده بودم پیدا کرده بود.»

وی افزود: «تصور می‌کنم سارق باید به خانه من آشنا و از وضعیت زندگی‌ام خبر داشته باشد.»

در حالی که این مرد جوان چنین اظهاراتی را مطرح کرده بود، کارآگاهان در بازبینی دوربین مداربسته اطراف محل سرقت موفق شدند تصویر سارق نقابدار را به دست آورند.

با اینکه مرد سارق نقاب به چهره داشت، اما زمانی که مرد جوان یاده شده تصویر او را دید، بلافاصله شناسایی‌اش کرد.

وی در تحقیقات گفت: «سارق را می‌شناسم، درست است که چهره‌اش را پوشانده، اما لباسی که به تن دارد همان لباسی است که مدتی قبل به‌عنوان سوغاتی از ترکیه برایش آورده‌ام. او پسر عمویم آرش است، نمی‌دانم چرا دست به سرقت از خانه‌ام زده است.»

پلیس بلافاصله سارق را شناسایی و دستگیر کرد. سارق مرد جوان است که مهندس مکانیک است. او ابتدا منکر سرقت شد، اما هنگام مواجهه با مدارک پلیسی اعتراف کرد.

وی در تحقیقات گفت: «مدتی قبل سوار بر خودروی من در حال عبور از خیابان بودم که دختر جوانی را در انتظار تاکسی دیدم. او را سوار کردم و به خانه‌اش رساندم. همین اتفاق باب آشنایی من و این دختر (المیرا) را باز کرد.»

وی افزود: «بعد از آن چند باری تلفنی صحبت کردیم و در نهایت المیرا مرا به خانه‌اش دعوت کرد. کمی که گذشت المیرا پایپ آورد و شروع به کشیدن شیشه کرد. به خودم که آمدم دیدم من هم در حال مصرف مواد هستم.»

وی در ادامه گفت: «بدبختی‌هایم با مصرف مواد آغاز شد. المیرا در حال کشیدن مواد از من فیلم‌ها گرفته بود و من را تهدید کرد که اگر به او پول ندهم تصاویرم را برای خانواده‌ام ارسال می‌کند.»

وی توضیح داد: «من فرد تحصیلکرده‌ای هستم و اگر زنم از این ماجرا با خبر می‌شد زندگی‌ام را نابود می‌کرد. از طرفی معتاد به شیشه شده بودم و مجبور بودم به خانه المیرا بروم به همین دلیل تصمیم گرفتم پولی که می‌خواهد برایش فراهم کنم، اما چنین پولی نداشتم که خود المیرا پیشنهاد سرقت داد. او گفت اگر بین دوست و فامیل کسی را می‌شناسم که وضع مالی‌اش خوب است از خانه‌اش سرقت کنم.»

وی گفت: «تصمیم گرفتم با آموزش‌هایی که المیرا داد خانه پسرعمویم را سرقت کنم. زمانی که فهمیدم او در خانه پدرم میهمان است، با کمک‌های المیرا سرقت از خانه‌اش را اجرا کردم.»

 «المیرا» نیز بازداشت شد و اعتراف کرد که این مرد تنها قربانی المیرا نبوده است. وی گفت که با این شیوه و شگرد افرادی را به دام انداخته و از آن‌ها اخاذی کرده است.

گفتنی است که المیرا علت این کار را تنفر از مردان اعلام کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان