//
کدخبر: ۴۲۵۰۵۳ //

نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر در قاینات

رئیس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات گفت: نزاع در یک مراسم عروسی روستای «دره بار» بخش نیمبلوک این شهرستان بین چند جوان منجر به قتل یک نفر با استفاده از چاقو شد.

نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر در قاینات
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام اسماعیل مرادی، رئیس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک قاینات امروز به رسانه ها اعلام کرد: نزاع در یک مراسم عروسی روستای«دره باز» بخش نیمبلوک این شهرستان بین چند جوان منجر به قتل یک نفر با استفاده از چاقو شد.

وی گفت:این حادثه ۲۷ شهریور ماه بین جوانان سه روستای «دره باز» و «کلاته سری» از توابع بخش نیمبلوک و روستای «زنگویی» از حوزه قضایی شهرستان سرایان روی داد که ۲ جوان هنگام رقص به خاطر اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند.

وی با بیان اینکه تلاش مصلحان برای جدا کردن این افراد از هم بی نتیجه بوده است افزود: در این درگیری که منجر به نزاع دسته جمعی شد، عده زیادی یکدیگر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

این مقام قضایی گفت: در این بین یک جوان با استفاده از چاقو در میان جمعیت خود را به فردی که جزء مصلحان بود، رسانده و حسب اظهارات مطلعان (گواهی پزشکی قانونی هنوز واصل نشده) چاقو را به شکم فردی زده که مجروح قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.

مرادی ادامه داد: تعدادی از افرادی که در این نزاع مشارکت داشتند، دستگیر و برای ادامه مراحل قضایی و قانونی لازم به مرجع قضایی معرفی شدند که پرونده قضایی آنان در مرحله تحقیقات است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان