//
کدخبر: ۳۴۰۷۳۳ //

اعزام نیروهای امدادی برای نجات ۱۶ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات طالقان

مدیر بحران فرمانداری شهرستان کرج گفت: روز گذشته ۱۶ کوهنورد از استان قزوین به ارتفاعات طالقان عزیمت کردند که به جهت برودت هوا، مه و بهمن مسیر را گم کردند و در یک محل پناه گرفته و منتظر اعزام تیم امدادی هستند. هم اکنون با هماهنگی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ، تیم تخصصی امداد و نجات کوهستانی استان البرز از کرج برای نجات این کوهنوردان در جریان عزیمت به موقعیت شناسایی شده اند.

اعزام نیروهای امدادی برای نجات ۱۶ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات طالقان
به گزارش فرتاک نیوز،

کوروش جعفری، مدیر بحران فرمانداری کرج، پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص کرفتل شدن کوهنوردان قزوینی در ارتفاعات طالقان، گفت: این کوهنوردان ۱۶ نفر هستند که دیروز جمعه به ارتفاعات نواکوه صعود داشتند اما بجهت برودت هوا و وقوع مه مسیر را گم کردند.

وی با اشاره به اینکه موقعیت این ۱۶ کوهنورد را در یکی از روستاهای طالقان شناسایی کرده ایم، افزود: اکنون این افراد در یک محل پناه گرفته‌ند و منتظر حضور تیم‌های امداد و نجات هستند‌. 

جعفری ادامه داد: طی هماهنگی‌های بعمل آمده یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان در استان البرز از کرج به منطقه مورد نظر در جریان اعزام هستند. 

 مدیر بحران فرمانداری کرج گفت: یک تیم تجسس نیز از استان قزوین اعزام شده اند. 

جعفری ادامه داد: هم اکنون نیز به همراه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در جریان عزیمت به منطقه مد نظر و انتقال کوهنوردان از مسیر قله نواکوه در طالقان هستیم.  

جعفر گفت: یک تیم امدادی نیز در یکی از روستاهای طالقان برای هماهنگی‌های بیشتر آماده شده اند.  

خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان