//
کدخبر: ۴۰۷۳۹۹ //

تیراندازی در کرانه باختری؛ هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن ۴ نفر دیگر

تیراندازی در کرانه باختری منجر به زخمی شدن هفت صهیونیست شهرک نشین در نزدیکی رام الله شد که منجر به هلاکت سه تن از آن‌ها شد.

تیراندازی در کرانه باختری؛ هلاکت ۳ صهیونیست و زخمی شدن ۴ نفر دیگر
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه های فلسطین عصر امروز سه شنبه به نقل از رسانه های رژیم اسرائیل از وقوع تیراندازی در یکی از شهرک‌های صهیونیست نشین در نزدیکی رام الله خبر دادند.

بر اساس گزارش‌‌های خبری منشتر شده از رام الله، در این تیراندازی هفت صهیونیست نشین زخمی شده‌اند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

به دنبال این حادثه، نظامیان رژیم اسرائیل به منطقه حادثه و شهرک عیلی واقع در بین رام الله و نابلس اعزام شده و همزمان نیز آژیرهای هشدار نیز از بیم اینکه مبارزان فلسطینی در نزدیکی این منطقه باشند، به صدا در آمده است.

هنوز علت و عامل تیراندازی مشخص نشده است. این حادثه بعد از آن صورت گرفت که نظامیان رژیم اسرائیل دیروز دوشنبه در یورش به اردوگاه جنین، شش فلسطینی را شهید و بیش از 90 نفر را زخمی کردند. در این یورش، در اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای گردان جنین در مسیر خودروی نفر بر زرهی صهیونیست‌ها، هفت نظامی زخمی شد که یک حادثه مهم و کم سابقه به شمار  می‌رود.

گفته می‌شود عامل عملیات از سلاح مسلسل ام 16 استفاده کرد و از محل گریخته‌ است. برخی منابع عامل عملیات را دو نفر اعلام کرده‌اند که یکی از آن‌ها به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است. هنوز هویت مجری عملیات مشخص نشده است.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، عاملان عملیات تیراندازی زیادی کرده و حداقل دو خشاب گلوله را به سمت صهیونیست‌ها خالی کرده‌اند. گفته می‌شود حال سه تن از هفت نفر بسیار وخیم گزارش شده و امیدی به زنده مانده آن‌ها نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان