//
کدخبر: ۱۶۴۹۰۳ //

هشدار جدید تل‌آویو به حماس

تلویزیون رژیم صهیونیستی از هشدار جدید این رژیم به حماس خبر داد که از طریق میانجی مصری منتقل شده است.

هشدار جدید تل‌آویو به حماس
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند این رژیم از طریق اطلاعات مصر، هشداری جدید و جنگ‌طلبانه به حماس در نوار غزه داده‌‌ است.

بر اساس گزارش کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، تل‌آویو اعلام کرده تظاهرات در مرز غزه با فلسطین اشغالی (راهپیمایی‌های بازگشت) باید متوقف شود وگرنه این رژیم در به راه انداختن حمله نظامی تردید نمی‌کند، هر چند که تل‌آویو در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی [در فروردین ماه] قرار دارد.

در ماه‌های گذشته نیز رژیم صهیونیستی درباره برگزاری «راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت» در طول مرز غزه با فلسطین اشغالی هشدار داده بودند اما این راهپیمایی که از فروردین 1397 آغاز شده، هر هفته جمعه‌ها، تاکنون ادامه یافته است.

دولت رژیم صهیونیستی از میانجی‌ها خواسته به حماس هشدار دهند که انتخابات (در فلسطین اشغالی) باعث نمی‌شود این رژیم تصمیم‌های سخت (حمله به غزه) نگیرد و تل‌آویو از جنگ نمی‌ترسد.

هیأتی از اطلاعات مصر هفته گذشته وارد نوار غزه شد و با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و دیگر اعضای این جنبش دیدار کرد.

هفته گذشته، «اسرائیل هیوم» مدعی شد مصر ضمن دادن اولتیماتوم به حماس درباره روابط با ایران اعلام کرده که قصد ندارد زمینه را برای اجرای تحرکات قطر در نوار غزه هموار کند.

بر اساس گزارش‌ها، مصر و حماس به توافق‌هایی رسیده‌اند که بارزترین آنها بازگشایی گذرگاه رفح (در مرز غزه و مصر) در هد دو جهت و افزایش تبادلات تجاری است.

انتخابات زودهنگام رژیم صهیونیستی قرار است در ماه آوریل برگزار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان