//
کدخبر: ۴۴۵۷۱۶ //
با صدور بیانیه ای مشترک;

دعوت امام جمعه وفرماندار چرداول برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام‌جمعه وفرماندارچرداول با صدور بیانیه مشترکی اقشار مختلف مردم شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کردند.

دعوت امام جمعه وفرماندار چرداول برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش فرتاک نیوز،

امام‌جمعه وفرماندارچرداول با صدور بیانیه مشترکی اقشار مختلف مردم شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا اَیُّهَا الَّذِینَ اَمَنُوا اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدَامَکُم. سوره محمد(ص)

یوم الله ۲۲ بهمن همه ساله یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و بزرگداشت آن صیانت از خون‌ پاک هزاران شهید و تکریم تلاش‌ ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند.

در چهل‌ پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خداوند متعال را شاکریم که به برکت همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بنیان‌گذاری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ایران اسلامی همچنان مسیر عزت و اقتدار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده‌ای آباد استمرار می‌بخشد.

در حالی‌که دشمنان با تلاش بی‌وقفه، تزلزل نظام جمهوری اسلامی و استقلال و عزت کشور را هدف قرار داده‌اند، همواره حضور همیشه در صحنه مردم عزیز ایران اسلامی نقشه بدخواهان را باطل کرده و انقلاب اسلامی، محور مقاومت اسلامی و یاری‌گر مستضعفان جهان شده است.

بی تردید عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان چرداول، همگام و هم‌صدا با مردم غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی) و خلق حماسه‌ای دیگر، موجب تقویت هر چه بیشتر اقتدار نظام، خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان می‌شوند و پاسخی کوبنده به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا خواهند داد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام و گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و تبریک یوم الله ۲۲ بهمن به همه فجرآفرینان و ملت شریف ایران، از تمامی آحاد مردم مومن، انقلابی و شهیدپرور شهرستان چرداول دعوت می‌کنیم با حضوری حماسی و پرشور بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالت‌خواهی خود را در روز ۲۲ بهمن به گوش جهانیان برسانند و ضمن تجدید عهد با آرمان‌های پرافتخار شهدای گرانقدر، تداوم بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۷۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان