//
کدخبر: ۳۴۰۵۳۶ //

۸ هزار بسته ‌معیشتی و ۴۰۰ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند ایلامی اهدا شد

اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و هشت هزار بسته ‌معیشتی به خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف استان شد

 8 هزار بسته ‌معیشتی و 400 سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند ایلامی اهدا شد

به گزارش فرتاک نیوز ؛ سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در آیین رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه استان ایلام به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه بوده است.

 شاکرمی افزود: این رزمایش به دستور رهبر معظم انقلاب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ شد که مجموعه سپاه و بسیج در این امر پیشران بودند.

وی یادآور شد: کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی در رزمایشی که شاهد آن هستیم، تعداد زیادی از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در نقاط مختلف استان ایلام توزیع خواهد شد.

سردار شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ایام دهه مبارک ‌فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ اسلام بعد از بعثت پیامبر، حادثه غدیر و حماسه عاشورا اول است، در واقع در ایران حادثه ای به بزرگی انقلاب رخ نداده است‌.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک دگرگونی عظیم ایجاد کرد امام راحل تنها در وسط میدان ماند و با همه استکبار جهانی جنگید و با تاسی از عاشورا برای آزادی و آزاد کردن انسان ها از تحجر مدرن شکل گرفت.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام اضافه کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به لحاظ جغرافیا بیشترین جمعیت را تحت تاثیر قرار داد و امروز صدای انقلاب اسلامی را در عالم به وضوح می‌شنویم.

سردار شاکرمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دست خالی در برابر استکبار و امپراطوری‌های جهانی ایستاد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحت تاثیر قیام عاشورا بود که در گذر زمان اتفاق افتاد و این حادثه بر سر مردم ایران تاج عزت گذاشت و برای سالیان متمادی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به بیایات اخیر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبری مردم داری را در دستور نیروهای مسلح برشمردند و بر این مهم تاکید داشتند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان