//
کدخبر: ۲۴۱۴۳۰ //

پایان موفقیت آمیز فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی وبهبود مستمردر پالایشگاه گاز ایلام

مدیرتعالی شرکت پالایش گاز ایلام از پایان موفقیت آمیز فرآینده 3 روزه ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر در این پالایشگاه خبر داد.

پایان موفقیت آمیز فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی وبهبود مستمردر پالایشگاه گاز ایلام

 به گزارش فرتاک نیوز حامد علیشیری گفت:هدف از ارزیابی سالیانه شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران از سوی دبیرخانه جایزه سرآمدی، مقایسه شرکت ها بر اساس نظام نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر برگرفته از مدل 2013 EFQM به منظور کشف نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود در شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران است.

وی با بیان اینکه رسیدن به قله تعالی یکی از اهداف مدیران و کارکنان این پالایشگاه است، افزود: مدل مدیریت کیفیت اروپا یا EFQM به عنوان مدلی بین المللی که در شرکت ملی گاز ایران بومی سازی شده است با تکیه بر مفاهیم بنیادین ۸ گانه تعالی سازمانی  در ۹ معیار و۳۲ زیر معیار، شرکت ها را از ابعاد مختلف و براساس منطق ارزیابی   RADARمورد بررسی و تحلیل قرار داده  و کلیه نقاط قوت ‌و زمینه های قابل بهبود را در شرکت شناسایی می نماید که درنتیجه آن رویکردهای جدید برای شرکت در مسیر تعالی و ارتقا سازمان حاصل می شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شرکت پالایش گاز ایلام در چند سال اخیر، افزایش درآمد حاصل از تولید محصولات اصلی و جانبی با تکیه بر تولید پایدار و با رعایت جنبه های زیست محیطی آن بوده که  این مهم باعث فضای نشاط و همدلی در کسب و کار شرکت بوده است.

مدیر تعالی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: مدیران و کارکنان این شرکت تلاش می کنند که پیاده سازی مفاهیم بنیادی مدل تعالی سازمانی را در کلیه برنامه ها و اقدامات شرکت بعنوان‌ یک اصل کلیدی ‌و مهم مورد توجه قرار داده و پایش و بازنگری‌های لازم را در راستای تحقق کامل آن داشته باشند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه گزارش بازخورد کارآمد و اثر بخش به عنوان خروجی اصلی فرآیند ارزیابی منجر به تبیین برنامه ها ‌و اقدامات جدید در مسیر سرآمدی و بهبود مستمر می شود، تصریح کرد: با همت والای کارکنان پالایشگاه گاز ایلام، انشالله روز به روز قله های ترقی بیشتر طی خواهد شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان