//
کدخبر: ۴۵۸۳۷۹ //

بیت‌کوین به ۳۵۰ هزار دلار می‌رسد؟ / رمزارزها در صف گران شدن+ نمودار

قیمت بیت‌کوین مدتی است که تغییرات جزئی تجربه می‌کند و در کانال ۶۰ هزار دلاری باقی مانده است، اما توکن‌هایی مثل پپه، رندر، تون و AR ممکن است با یک حرکت صعودی، معامله‌گران را غافلگیر کنند.

بیت‌کوین به ۳۵۰ هزار دلار می‌رسد؟ / رمزارزها در صف گران شدن+ نمودار
به گزارش فرتاک نیوز،

بیت‌کوین هفته گذشته نتوانست روند صعودی در پیش بگیرد و ضررهای خود را جبران کند. بیت‌کوین هفته گذشته را با ضرر ۴ درصدی به پایان رساند. لازم است اشاره شود که قیمت بیت‌کوین هر چقدر نزدیک ۶۰ هزار دلار باقی بماند، احتمال روند نزولی بیشتر می‌شود.

با این حال، تحلیلگران می گویند: بیت‌کوین می‌تواند در ۹ ماه آینده به «بین ۱۷۵ هزار تا ۳۵۰ هزار دلار» برسد.

به‌رغم تغییرات جزئی قیمت بیت‌کوین، شرکت‌های مالی سنتی برتر در حال اضافه کردن بیت‌کوین به سبد سرمایه‌گذاری خود هستند. جی‌پی‌مورگان چیس و ولز فارگو در پرونده ۱۰ می خود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گزارش دادند که ETFهای اسپات بیت‌کوین را خریداری کرده‌اند. اگرچه تخصیص دارایی به بیت‌کوین اندک است، اما به نظر می‌رسد گامی در مسیر درست باشد.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت‌کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که اگر قیمت بیت‌کوین به زیر سطح ۵۹ هزار و ۶۰۰ دلار افت کند، ممکن است به پایین‌ترین سطح روزانه خود از اول ماه می، یعنی ۵۶ هزار و ۵۵۲ دلار ریزش داشته باشد. انتظار می‌رود این سطح خریداران را جذب کند، اما در صورت برتری روند نزولی، این رمزارز ممکن است تا سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحی تا ۵۴ هزار و ۲۹۸ دلار داشته باشد.

اگر روند صعودی بازار بخواهد جلوی این ریزش را بگیرد، باید قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ شود. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت بیت‌کوین ممکن است تا ۶۷ هزار و ۲۵۰ دلار رشد کند و پس از آن احتمالاً یک رالی را به سمت قیمت ۷۳ هزار و ۷۷۷ دلار آغاز کند.

بررسی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در نمودار ۴ ساعته و شاخص قدرت نسبی نشان می‌دهد که محدوده ۵۹ هزار و ۶۰۰ دلار پشتیبانی حیاتی برای روند نزولی بیت‌کوین است. اگر این سطح شکسته شود، ممکن است فشار فروش افزایش یابد و به ۵۶ هزار و ۵۵۲ دلار سقوط کند.

برعکس، اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ ساده باشد، نشان می‌دهد که روند صعودی در حال تلاش برای بازگشت قیمت است. به دنبال آن، بیت‌کوین ممکن است ابتدا به ۶۳ هزار و ۵۰۰ دلار و سپس به ۶۵ هزار و ۵۰۰ دلار افزایش یابد. صعود به بالاتر از این سطح ممکن است باعث شود که روند نزولی کنترل خود را از دست دهد.

تحلیل قیمت تون‌کوین

تون‌کوین (TON) تلاش کرده است تا از مقاومت فوری ۷.۲۳ دلار بالاتر برود، اما روند نزولی همچنان پابرجا است.

یک نکته مثبت جزئی به نفع روند صعودی این است که اجازه داده نشده قیمت به کمتر از ۷.۲۳ دلار سقوط کند. این موضوع، چشم‌انداز صعود به بالای ۷.۲۳ دلار را افزایش می‌دهد. اگر این اتفاق بیفتد، تون ممکن است مقاومت ۷.۶۷ دلار را به چالش بکشد.

پشتیبانی ضروری برای زیر نظر گرفتن روند نزولی، میانگین‌های متحرک است. شکست به زیر این خط حمایتی نشان می‌دهد که ممکن است این رمزارز برای چند روز بین ۴.۷۲ دلار تا ۷.۶۷ دلار تثبیت شود.

تحلیل قیمت رندر

رندر (RNDR) در تاریخ ۵ می به بالاتر از میانگین متحرک صعود کرد و نشان داد که فاز اصلاحی ممکن است در حال پایان باشد.

روند نزولی تلاش می‌کند تا بهبود را در نزدیکی مقاومت بالای ۱۲ دلار متوقف کنند، اما روند صعودی هنوز تسلیم نشده است. این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌گران در کف قیمتی در حال خرید هستند. میانگین‌های متحرک یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد روند صعودی کنترل را در دست دارد.

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد یا از متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹.۵۹ دلار) بازگردد، احتمال افزایش قیمت به بالای ۱۲ دلار افزایش می‌یابد. همچنین قیمت ممکن است به ۱۳.۸۳ دلار افزایش یابد. این دیدگاه خوش‌بینانه در کوتاه‌مدت در صورت کاهش قیمت و شکسته شدن به زیر میانگین متحرک باطل خواهد شد.

 پپه در چند روز گذشته به طور پیوسته بهبود یافته است که نشان دهنده ادامه خرید در سطوح پایین‌تر است.

عملکرد قیمت یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل داده است که با شکست کامل و بالای ۰.۰۰۰۰۰۹۲ دلار بسته می‌شود. اگر خریداران قیمت را بالاتر از خط گردن حفظ کنند، پپه می‌تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد. هدف، الگوی روند صعودی به سمت ۰.۰۰۰۰۱۴۵ دلار است.

میانگین متحرک احتمالاً به‌عنوان یک تکیه‌گاه قوی در هنگام عقب‌نشینی عمل می‌کند. اگر قیمت از میانگین‌های متحرک بازگردد، نشان می‌دهد که احساسات مثبت باقی می‌ماند و معامله‌گران در حال خرید در کف قیمتی هستند. اگر حمایت ۰.۰۰۰۰۰۶۰ دلار شکست بخورد، روند در کوتاه‌مدت منفی خواهد شد.

بااین‌حال، در زمان نوشتن این گزارش، بازار رمزارزها روند صعودی در پیش گرفته و بیت‌کوین به قیمت ۶۳ هزار و ۱۳۲ دلار معامله می‌شود. اکنون باید منتظر بود و دید که روند نزولی بازار به پایان رسیده است و شاهد رشد بیشتر قیمت بیت‌کوین خواهیم بود یا خیر.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان