//
کدخبر: ۴۵۸۱۱۴ //

الاکلنگ گرانی اینترنت و کاهش سرعت/ دستور رئیسی روی زمین ماند؟

در حالی که سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا کرده، رئیسی از دستاورد‌های اینترنتی دولت خود سخن گفته است. رئیس جمهور گفته است که هفت و نیم میلیون نفر می‌توانند از اینترنت فیبر نوری استفاده کنند.


الاکلنگ گرانی اینترنت و کاهش سرعت/ دستور رئیسی روی زمین ماند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سخنرانی چند روز گذشته خود در قم از حق بازیکنان گیم برای داشتن اینترنت پرشتاب دفاع کرد و گفت: «باید سرعت اینترنت روزبه‌روز افزایش یابد و حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید. حال گیری در کسب و کار و بازی و استماع سخنرانی بد است.»

این سخنان رئیسی با واکنش بسیاری روبرو شد، چون در حالیکه سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا کرده، رئیسی از دستاوردهای اینترنتی دولت خود سخن می گوید، رئیس جمهور گفته است که هفت و نیم میلیون نفر میتوانند از اینترنت فیبر نوری استفاده کنند. 

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به سخنان رئیسی گفت: «سایت iranfftx وزارت ارتباطات که نمایشگر میزان پیشرفت پروژه فیبر نوری است،  ۳۵۶هزار کاربر را نشان می دهد که بیش از ۲۰۰ هزارتای آن هم از سال ۱۴۰۰ دائر بوده است. ضمنا آنچه که افزایش یافته است سرعت اتصال به شبکه است نه اینترنت!»

انتقادات اما محدود به جهرمی باقی نماند،‌ تعدادی از کاربران در شبکه های اجتماعی با انتقاد از قیمت بالای فیبر نوری، اعلام کردند در حالیکه همه چیز فیلتر است و اینترنت در حال خفگی است چرا باید اقدام به گرفتن فیبر نوری کنند. به گزارش انتخاب، عده ای هم با شکایت از طولانی شدن زمان واگذاری گفتند «مدت هاست در صف انتظار برای تحویل آن هستند که این موضوع آمار میلیونی دولت را زیر سئوال می برد.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان