//
کدخبر: ۴۵۵۰۶۶ //

رونق خرید و فروش کارت مترو نامحدود / قیمت ها هوش از سرتان می برد

در بسیاری از سایت ها، بلیت مترو با شارژ نامحدود فروخته می شود.

رونق خرید و فروش کارت مترو نامحدود / قیمت ها هوش از سرتان می برد
به گزارش فرتاک نیوز،

مترو، این شهر زیرزمینی را شاید بتوان شهر عجایب دانست. دلیل عجیب بودن مترو این است که روزانه با اتفاقات جالبی رو به رو هستیم که برای هرکدام از ما خوشایند نیست. خاموشی پله های برقی، خرابی تعدادی از گیت های ورودی، خرابی آسانسور ، دیر رسیدن قطار به ایستگاه و ... از جمله عواملی هستند که حداقل با یکی از این ها در طول سفر خود سر و کار داریم.

روزانه افراد بسیاری از مترو برای سفرهای درون شهری و برن شهری استفاده می کنند و نیاز دارند تا کارت اعتباری بلیت همراه داشته باشند. برای داشتن این کارت اعتباری که قابلیت شارژ مجدد دارد، نیاز است تا مبلغی را به عنوان مبلغ اولیه پرداخت کنید که کارت های کوچکی به نام ( ایزی پی ) به شما می دهند. لازم به ذکر است که پول این کارت های کوچک به صورت نقد دریافت می شود. هنوز دلیل این امر که چرا پول را به صورت نقدی دریافت می کنند مشخص نیست. سپس باید میزانی که نیاز دارید تا کارت شما شارژ شود را با استفاده از دستگاه های کارتخوان پرداخت کنید.

به گزارش گسترش نیوز، بسیاری از افراد هستند که در فضای مجازی، آگهی فروش بلیت مترو گذاشته اند که رقم آن ۲ میلیون تومان است. این مدل از کارت ها در همین سایت به نام کارت نامحدود مترو معروف هستند. سوال اینجاست که اصلا این شخص کارت بلیت ۲ میلیون تومانی از کجا آورده است؟ باتوجه به آنکه دستگاه های شارژ بلیت ، گزینه رقم دلخواه برای شارژ کارت قرار داده اند اما شواهد نشان می دهد که هر کارت بیش از ۴۰ هزار تومان قابلیت شارژ ندارد. شخص دیگری آگهی مشابه را در این سایت قرار داده بود. در توضیحات این آگهی آمده است که محدودیت استفاده در روز را ندارد و هر ۱۰ دقیقه یک بار قابل استفاده است. رقم این کارت بلیت به اصطلاح نامحدود ۹۰۰ هزار تومان قرار داده شده است.

فروش کارت های نامحدود مترو

 

بلیت-نامحدود

بلیت-نامحدود۲

بسیاری از مردم برای شارژ کارت خود دردسرهای بسیاری را متحمل می شوند. به عنوان مثال، تعدادی از دستگاه های شارژ کارت بلیت به علت خرابی، کار نمی کنند و همین موضوع سبب شده است تا صف های طولانی در مقابل یکی از دستگاه ها ایجاد شود. زمانی که به متصدی های ایستگاه مراجعه می شود، با بی میلی جواب های سر بالا می دهند و کار کسی را آنطور که باید راه نمی اندازند. نکته بسیار جالب اینجاست که گیت های ورودی خرابی های بسیار زیادی دارند و باید چندین بار کارت خود را در قسمت مشخص شده قرار دهید تا شاید رضایت دهد و باز شود. در غیر این صورت مجبور هستید از سایر گیست ها عبور کنید که آن ها هم یکی در میان کار می کنند. باوجود آنکه روزانه مسافران بسیاری از مترو استفاده می کنند و پول زیادی به جیب شهرداری می رود اما شاهد آن هستیم که اقدام مناسب در راستای برطرف کردن مشکلات صورت نمی گیرد.

کمبود واگن

کمبود واگن و شلوغی ایستگاه های حاصل از این کمبود، یکی دیگر از مشکلات اساسی این شهر زیر زمینی است. باوجود آنکه مدت زمان زیادی است که از قرارداد هایی در ارتباط با ساخت و واردات واگن برای مترو صحبت می کنند اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده است. شهردار تهران در ارتباط با واردات این واگن ها گفته است که با رفع اختلاف نظرها واگن های مترو در سال جاری از چین وارد کشور می شود. همچنین زاکانی در ادامه صحبت هایش در ارتباط با این واگن ها مطرح کرده است که کارفرمای واردات مترو برای ۲۰۰۰ واگن وزارت کشو ر بود. برای واردات ۱۰۷۱ دستگاه طی دو قرارداد زحمت‌های اولیه کشیده شده بود، اما اختلاف نظرهایی برای واردات از چین به وجود آمد و اعتراض رییس شورای شهر هم به رعایت نشدن زمان ۱۰ روزه تعیین شده در قرارداد بود که اختلاف نظرها رفع شده و واگن‌ها در سال جاری وارد کشور می‌شود.

مترو-واگن۲

ایستگاه های تازه تاسیس یکی از اقدامات مهم و موثر شهرداری تهران بود. با افتتاح این ایستگاه ها، رفت و آمد تعداد بالایی از شهروندان به راحتی صورت می گیرد و مردم دیگر برای رسیدن به ایستگاه های مترو، نیاز نیست مسیری را با تاکسی بروند. اما همین ایستگاه های تازه تاسیس نیز با مشکلاتی مواجه هستند که یکی از آن ها خاموشی هر چند وقت یکبار پله های برقی است. همچنین گیت های ورودی نیز به سختی کارت های بلیت را می خوانند. امید است تا باتوجه به افزایش مبلغ بلیت مترو، کیفیت خدمت رسانی نیز افزایش پیدا کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان