//
کدخبر: ۴۳۸۶۵۲ //

افزایش قیمت دلار در آخرین روز پاییز / پیش‌بینی‌ مهم از قیمت دلار

قیمت دلار پس از افت دیروز و ورود به کانال ۴۹ هزار تومانی، امروز همزمان با پایان پاییز، روند افزایشی دارد و وارد کانال ۵۰ هزار تومانی نیز شده است.

افزایش قیمت دلار در آخرین روز پاییز / پیش‌بینی‌ مهم از قیمت دلار
به گزارش فرتاک نیوز،

 قیمت دلار به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای جهان، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل اقتصادی، سیاسی و جهانی هستند. در عوامل اقتصادی، عواملی مانند نرخ بهره، تورم، رشد اقتصادی و تجارت بین‌المللی تاثیرگذار هستند. در عوامل سیاسی، تصمیمات دولت‌ها و سیاست‌های پولی و ارزی آن‌ها تاثیرگذار است. همچنین، عوامل جهانی مانند تحولات در بازارهای بین‌المللی، تغییرات در نرخ ارزهای دیگر و تحریم‌های بین‌المللی نیز بر قیمت دلار تاثیرگذار هستند.

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۳۰ آذر، روند افزایشی دارد و نرخ ارز آمریکایی از صبح امروز در بازار بین ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۵۰ تومان در نوسان است.

این در حالی است که بر اساس اعلام برخی کانال‌های تلگرامی، دیروز چهارشنبه بیست و نهم آذر، شروع معاملات بازار ارز با قیمت ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان بود. کف و سقف قیمت دلار نیز ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان به ثبت رسید. آخرین معامله پشت خطی هم با قیمت ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان انجام شد.

امروز نیز در این کانال‌ها دلار با حدود قیمتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز شده است و اکنون با ۵۰ تومان افزایش معامله می‌شود. آخرین نرخ قیمت دلار فردایی نیز ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان ثبت شده است.

پیش‌بینی‌ها از قیمت دلار

این روزها بازارساز با کنترل و سرکوب قیمت از طریق خبردرمانی و ارزپاشی، قیمت دلار را در محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تا کف کانال ۵۰ هزار تومانی نگه داشته، این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند اکنون با توجه به شاخص‌های اقتصادی، ارزش ذاتی دلار از این رقم فراتر رفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان