//
کدخبر: ۴۶۲۰۴ //

بانک ملی بیش از ۶ هزارمیلیارد ریال تسهیلات در کرمانشاه پرداخت کرد

مدیر امور شعب بانک ملی کرمانشاه از پرداخت 67هزار و 375فقره تسهیلات در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و بازرگانی به مبلغ بیش از 6هزار میلیارد ریال در یکسال اخیر خبر داد و گفت: همچنین در این مدت هشت هزار و 815فقره وام ازدواج به مبلغ 874میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

 بانک ملی بیش از 6 هزارمیلیارد ریال تسهیلات در کرمانشاه پرداخت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهزاد جلیلیان همچنین به پرداخت یک هزار و 656 فقره تسهیلات با عنوان خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) به مبلغ بیش از 223 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: همچنین تسهیلات در بخش های دیگر نظیر تسهیلات درمان و بیماری های خاص پرداخت شده است.

 

وی اظهار کرد که در سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز 970 میلیارد ریال جایزه نقدی، شامل 89 کمک هزینه خرید واحد مسکونی یک میلیارد ریالی، 289 کمک هزینه خرید خودرو داخلی 500 میلیون ریالی، 389 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل 200 میلیون ریالی، 989 کمک هزینه ازدواج 150 میلیون ریالی و هزاران جایزه نقدی دیگر به سپرده گذاران تعلق خواهد گرفت.

 

مدیر امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود همچنین گفت: در زمینه بانکداری الکترونیک بانک ملی استان با نصب تعداد 180 دستگاه خودپرداز (ATM) مقاوم اول را در بین بانک های استان دارد و همچنین بیش از 12 هزار دستگاه کارت خوان (POS) در فروشگاه ها و مراکز اقتصادی نصب شده است.

 

جلیلیان اضافه کرد: همچنین بانک ملی با هدف ارائه کامل ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین فن آوری های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه نمودن خدمات قابل ارائه به مردم اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید 'بام' (بانک اول من) نموده است.

 

وی با اشاره به اینکه این بانک در زمینه وصول مطالبات نیز پیشرفت قابل توجهی داشته گفت: پرداخت به موقع اقساط توسط تسهیلات گیرندگان، زمینه استفاده سایر هم استانی ها را از منابع، تامین می نماید.

 

بانک ملی ایران در استان کرمانشاه با احتساب بانک کارگشایی 81 شعبه فعال دارد و خدمات خود را علاوه بر این تعداد شعب در قالب 155 دستگاه خودپرداز بانک ملی (atm) و 12 هزار دستگاه کارت خوان (pos) در سطح استان به مردم ارائه می دهد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان