//
کدخبر: ۴۵۷۹۷۷ //
رئیس ستاد انتخابات استان:

پایان فرآیند انتخابات در کرمانشاه/نتایج فردا اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان از پایان فرآیند رای‌گیری در کرمانشاه خبر داد و‌گفت:نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم فردا اعلام می‌شود.

پایان فرآیند انتخابات در کرمانشاه/نتایج فردا اعلام می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان در نشست خبری شامگاه (۲۱ اردیبهشت) با توجه به تمدید اخذ رای تا ساعت ۲۲ امشب اظهار کرد: این  زمان بر اساس اختیاراتی که به استاندار کرمانشاه داده شده است آخرین زمان تمدید است.

وی افزود: فرآیند بازگشایی صندوق‌های الکترونیکی از شعبی که اخذ رای در آنها به اتمام رسیده آغاز و‌ صورتجلسه میزان مشارکت تنظیم می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: در حال حاضر ۵۱۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه حال رای‌گیری هستند و پس از اتمام زمان رای‌گیری تمامی افراد به داخل شعبه هدایت خواهند شد و درب‌های ورودی شعب بسته خواهد شد.

به گفته شعبانی پس از اتمام رای‌گیری در شعب، بازگشایی صندوق‌ها انجام و صورتجلسه نهایی تنظیم و صورتجلسه دیگری هم به صورت دستی تنظیم می‌شود و فردا نیز نتیجه نهایی انتخابات توسط ستاد انتخابات کشور و از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: تا ساعت ۲۲ امشب  ۱۷۰ هزار شرکت‌کننده در انتخابات، احراز هویت شده‌اند.

وی اذعان داشت: گمانی‌زنی‌هایی که در مورد نتایج انتخابات در فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد و در حال حاضر نتیجه انتخابات مشخص نیست.

وی در مورد تخلفات شکل گرفته در کرمانشاه نیز گفت: در جلسه شورای تامین که صبح امروز برگزار شد تصمیماتی گرفته شده، وظایفی نیز به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی سپرده شد و در پی آن افرادی نیز در این زمینه دستگیر شدند.

شعبانی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با ارائه اسناد، تخلفات را به هیات نظارت، بازرسی انتخابات و ستاد انتخابات اعلام کنند افزود: پس از بررسی مستندات موجود به تخلفات رسیدگی خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان