//
کدخبر: ۴۵۵۳۸۰ //
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

تحقق اهداف با نگاه جدید و فناورانه به مسائل ایجاد می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: تحقق اهداف با نگاه جدید و فناورانه به مسائل ایجاد می‌شود.

 تحقق اهداف با نگاه جدید و فناورانه به مسائل ایجاد می‌شود

" علی شعبانی " معاون سیاسی، امنیتی  استانداری کرمانشاه در آیین آغاز به کار دفتر‌همکاری‌های مشترک سازمان جهاد دانشگاهی با آموزش و‌پرورش استان اظهار کرد: در عصر امروز اگر بخواهیم اقدامی شکل بگیرید باید تغییرات، مجموعه الگوها و باورها را بشناسیم و اقدامات را متناسب با آنها شکل دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی مقدمه زندگی در عصر جدید را حضور در حوزه‌های فناوری دانست و گفت: الگوها و باورها در عصر جدید به فضایی الکترونیکی تبدیل شده و یادگیری و آموزش داده‌های محوری یکی از الزامات عصر دیجیتال

 است.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: درک فضای فناوری برای آشنایی و شناخت راه پیش‌رو مهم و ضروری است و یادگیری اصول فناورانه می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل در حوزه‌هایی همچون کسب و‌کار،تربیت و... باشد.

  به گفته شعبانی امروز آموزش و پروش در حال تغییر است و سند تحول آموزش و پرورش این تغییرات را تامین می‌کند و هر موفقیتی هم که در کشور حاصل می‌شود نتیجه تلاش مدیران در آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: فضای آموزشی ما نیازمند نگاه جدیدی است و گسترش و توسعه و محقق شدن اهداف در این نظام با نگاه جدید و فناورانه به مسائل ایجاد می‌شود.

شعبانی افزود: هرچند تجارب گذشته می‌تواند در زندگی امروز کمک‌کار باشد اما سازمان جهاد دانشگاهی به عنوان موتور محرک و اتاق فکر می‌تواند با ریل‌گذاری مسیر، الگوهایی را متناسب با فضای جامعه طراحی و ترسیم نماید تا در تمامی مسیرهای پیش رو به نتیجه مطلوب برسیم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان