//
کدخبر: ۴۴۷۳۵۳ //

اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه اعلام شد

فرماندار کرمانشاه از مشخص شدن اسامی نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه خبرداد.

اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا آمویی اظهارداشت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه شهرستان کرمانشاه ۱۲۹ نامزد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این افراد از ساعت ۱۲ امشب می‌توانند به صورت رسمی تبلیغات خود را آغاز کنند و تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ادامه دهند.

آمویی بابیان اینکه هر نامزد انتخابات می‌تواند یک ستاد مرکزی درحوزه انتخابی خود و یک ستاد فرعی درهر کدام از نواحی ۸ گانه شهر کرمانشاه داشته باشد گفت: این افراد مجاز به تشکیل ستادهای انتخاباتی درهرکدام از بخش ها و روستاها نیز هستند.

وی از ممنوعیت برپایی ستادهای انتخاباتی دربرخی نقاط شهر کرمانشاه خبرداد و گفت: این نواحی شامل میدان های فردوسی وکاشانی، چهارراه مدرس تا میدان انقلاب، میدان معلم در سه‌راهی مسکن و چهارراه نوبهار تا سی متری دوم می شود.

آمویی با اشاره به اینکه درشهرستان کرمانشاه ۱۱ هزار نفر کار برگزاری و نظارت بر انتخابات خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی را برعهده خواهند داشت گفت: امیدوارم با حضور پرشور مردم پای صندوق های رای شاهد پیروزی دیگری برای نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

f9e0e0a1-7016-44a1-ada0-5e28f4063751

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان