//
کدخبر: ۴۳۶۴ //

بر جای ماندن ۱۲ مصدوم در اثر برخورد زنجیره‌ای خودروها در محور باغچه- مشهد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: برخورد شدید 9 دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور باغچه- مشهد 12 مصدوم بر جای گذاشت و یک دستگاه خودروی 405 به طور کامل در آتش سوخت.

به گزارش فرتاک نیوز منطقه خراسان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره روابط عمومی آتش نشانی مشهد، مهدی رضایی اظهار کرد: طی تماس با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مشهد حوالی ساعت 19 امشب گروه پیشگیری از حریق و نجات ایستگاه های شماره 9 شهدا و 39 را به محور باغچه- مشهد اعزام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در این حادثه 7 دستگاه خودروی سواری،  یک دستگاه آمبولانس بخش خصوصی و یک دستگاه کامیون به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند که در پی آن یک دستگاه خودرو 405 به طور کامل در آتش سوخت.

به گفته وی در اثر شدت این برخورد نیز  12 نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند که چهار تن آن ها به بیمارستان منتقل و مابقی در محل مداوا شدند.

رضایی با اشاره به حضور آتش نشانی ملک آباد، تکنسین های اورژانس و امدادگران هلال احمر در محل حادثه، افزود: نجاتگران آتش‌نشانی به سرعت با قطع جریان برق خودروها و نصب علائم هشداردهنده در جاده، محل حادثه را ایمن‌سازی و از وقوع حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت از خودروها اقدام کردند.

وی افزود: نجاتگران آتش‌نشانی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن اتوبان و تحویل محل حادثه به عوامل راهور با عادی شدن عبور و مرور به ماموریت خود پایان دادند.

علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان