//
کدخبر: ۴۳۱۰۸۶ //

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه/ کشف ۲۲۷ فقره سرقت و دستگیری ۷۰۰ مجرم و سارق

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه خبر داد و گفت: کشف 67 قبضه سلاح، 27 هزار لیتر سوخت و دستگیری حدود 700 مجرم در حوزه های مختلف از جمله مهمترین دستاوردهای این طرح بود.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه/ کشف 227 فقره سرقت و دستگیری 700 مجرم و سارق
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: در راستای انجام دستورالعمل های ابلاغی از سوی فرمانده کل انتظامی کشور و پاسخ به مطالبات عموم شهروندان، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با جرائم توسط پلیس اجرا شد.
وی افزود: در این طرح بیش از 89 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 84 هزار و 400 نخ سیگار، 27 هزار و 254 لیتر سوخت و 548 طاقه پارچه کشف شد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه کشف 2 هزار و 816 عدد انواع لوازم یدکی موتورسیکلت، 148 حلقه لاستیک خودرو و 140 دستگاه انواع لوازم خانگی را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.
وی همچنین از کشف 227 فقره سرقت خبر داد و گفت: از این تعداد 23 فقره مربوط به منزل، 5 فقره مربوط به مغازه، 39 فقره مربوط به اماکن خصوصی، 12 فقره اتومبیل، 7 فقره موتورسیکلت، 64 فقره قطعات و محتویات خودرو و بقیه مربوط به سایر سرقت ها می شود.
سردار حاجیان همچنین با اشاره به دستگیری حدود 700 مجرم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تصریح کرد: 119 نفر از افراد دستگیر شده سارق، 280 نفر از معتادان متجاهر، 51 نفر قاچاقچی کالا، 19 نفر مجرمان اقتصادی ، 4 نفر قاچاقچی مواد مخدر و مابقی افراد دستگیر شده مربوط به سایر جرائم می شوند.
عالیترین مقام انتظامی استان در ادامه و با بیان اینکه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد، افزود: رضایتمندی آن ها از اقدامات پلیس نشان می دهد راه خود را درست طی کرده ایم و قطعا اجرای چنین طرح هایی را با جدیت ادامه می دهیم.
وی با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت مردم و جامعه است و هدفی جز ارتقاء امنیت و مقابله با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت ندارد، گفت: امروز پلیس از آن مردم، برای مردم و تکیه گاه امنی برای آن هاست.
سردار حاجیان در پایان با تاکید بر اینکه من و همکارانم با مردم شریف کرمانشاه پیمان بسته ایم تا آرامش خود را فدای آسایش و امنیت آن ها کنیم، افزود: به مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه هشدار می دهم چنایچه دست از اقدامات خود برندارند با برخورد سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان