//
کدخبر: ۴۲۲۸۴۱ //

افزایش ۱۹۷ درصدی وزن کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی در گمرگات استان کرمانشاه

وزن کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه رشدی 197 درصدی داشت.

افزایش 197 درصدی وزن کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی در گمرگات استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از رشد 197 درصدی وزن کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی با مقصد حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در پنج ماهه سالجاری خبر داد.

علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه ارزش کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی با مقصد گمرکات این استان در پنج ماهه سال جاری را 586 میلیون و 869 هزارو 405 دلار به وزن 158 هزارو 743 تن عنوان کرد.

 عباس زاده افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن 197 درصد افزایش و از لحاظ ارزش 56 درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: از این میزان کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با 444 میلیون و 249 هزارو 598 دلار به وزن 58 هزارو 846 تن ، با سهم 76 درصدی ارزش و سهم 37 درصدی وزن ، بیشترین سهم را از مجموع کالای ترانزیت مقصد گمرکات استان از آن خود کرد.

وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان را از لحاظ ارزش 14 درصد و از حیث وزن 58 درصد عنوان کرد و میزان آن را 82 میلیون و 157 هزارو 276 دلار به وزن 92 هزارو 150 تن عنوان کرد.

علی اصغر عباس زاده میزان کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه را 60 میلیون و 462 هزارو 531 دلار به وزن 7 هزارو 747 تن عنوان کرد و افزود این مقدار کالای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه ،از لحاظ وزن 5 درصد و از حیث ارزش 10 درصد از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را شامل می شود.

وی عمده کالاهای ترانزیتی خارجی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را اتومبیل نو و مستعمل ، روغن موتور، کشنده ، خشکبار ، گوشت مرغ منجمد و عمده کالاهای ترانزیت داخلی با مقصد گمرکات این استان را ماشین ظرفشویی ، ژنراتور، کولر گازی، تایر،لوازم برقی آشپزخانه و.. عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان