//
کدخبر: ۳۹۸۶۲۴ //
دادستان کرمانشاه:

ساختمان‌های دارای سکنه با اعمال مجرمانه در کرمانشاه تخریب خواهند شد

دادستان کرمانشاه در حاشیه بازدید و تخریب ۹۴ ساختمان مخروبه محله آقا‌جان گفت: ساختمان‌های دارای سکنه با اعمال مجرمانه هم در کرمانشاه تخریب خواهند شد.

ساختمان‌های دارای سکنه با اعمال مجرمانه در کرمانشاه تخریب خواهند شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عملیات‌تخریب ساختما‌ن‌های مخروبه محله آقا‌جان کرمانشاه که توسط معتادین متجاهر بصورت فردی و خانوادگی تصاحب شده بود امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان، داددستان، قائم مقام شهردار،شهردار منطقه هشت وگروهای جهادی آغاز شد.
شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه گفت:در محلات کمتر برخوردار شهر کرمانشاه سالهاست که با معضل منازل رها شده مواجه هستیم که به مکانی برای سکونت معتادین متجاهر تبدیل گردیده و موجبات آزار و اذیت مردم منطقه را فراهم آورده است.

efbbbf3f-a2e7-474c-9155-7186b2637808

وی افزود: بارها هشدارهایی به مالکین این منازل مخروبه داده شده اما کماکان توجه نکرده‌اند و در این زمینه بر اساس مصوبه شورای تامین و به همت شهرداری و شهردار منطقه هشت و گروه‌های جهادی با دستور قضایی تمام ساختمان‌های مستعمل و مخروبه خاکبرداری خواهد شد و شهرداری هم از این منازل فاقد مالک به عنوان فضای سبز و فضای فرهنگی و مذهبی استفاده خواهد کرد.
دادستان کرمانشاه با هشدار به مجرمین ساکن در این محلات خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای این طرح به سراغ منازل دارای سکنه که در آن اعمال مجرمانه انجام می‌شود نیز خواهیم رفت.
وی یکی از وظایف دادستانی را پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دانست و گفت: با تمامی کسانی که با انجام اعمال مجرمانه، آرامش و آسایش مردم را بر هم می‌زنند برخورد خواهیم کرد.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان