//
کدخبر: ۳۴۰۶۵۵ //

آسمان استان تهران بار دیگر بارانی می شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی امروز (جمعه) و فردا در برخی ساعات، برای نیمه جنوبی آسمان این استان بارانی و نیمه شمالی هوای بارانی و برفی پیش بینی می شود.

آسمان استان تهران بار دیگر بارانی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی، بر اساس بررسی های داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز تا فردا بعد از ظهر آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات برای نیمه جنوبی استان بارش پراکنده باران برای نیمه شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف همراه با مهر و گاهی کولاک برف پیش بینی می شود.

همچنین طی این مدت گاهی وزش باد شدید موقت با احتمال رعد و برق در نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

از بامداد شنبه تا سه شنبه کاهش محسوس دما به طور میانگین بین چهار تا ۶ درجه سانتیگراد در سطح استان مورد انتظار است از عصر شنبه به تدریج کاهش ابر و روزهای یکشنبه و سه‌شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه  ۱۳ و ۶، شنبه ۱۱ و ۵، یکشنبه ۱۱ و۴، یکشنبه ۱۳ و سه، دوشنبه ۱۱ سه و سه شنبه ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ورامین با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و فیروزکوه و آبعلی با منفی سه درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان تهران بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۶۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان