//
کدخبر: ۲۸۶۴۲۲ //

‍ اعمال قانون ۲۱۳ دستگاه خودرو متخلف در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت و محدودیت های ترددی اعمال شده برای خودروها در پنج روز گذشته، گفت: با به کارگیری 190 تیم تعداد 213 دستگاه خودرو که به توصیه ها و تذکرات پلیس بی توجه بودند اعمال قانون شدند.

‍ اعمال قانون 213 دستگاه خودرو متخلف در کرمانشاه

سردار علی اکبر جاویدان در خصوص اجرای طرح محدودیت های تردد در شهرستان کرمانشاه بصورت همزمان با 25 شهرستان دیگر کشور  برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: از ساعت 24 روز سه شنبه 12 آبان ماه تا ساعت 24 روز جمعه 16 آبان ماه سال جاری، 190 تیم برای اجرایی شدن این طرح به کارگیری شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با بیان اینکه در اجرای طرح محدودیت های تردد در شهرستان مرکز استان 783 نفر نیرو به کارگیری شده اند، ادامه داد: در این مدت تعداد 4 نقطه اصلی و تعدادی نقطه فرعی توسط همکاران تلاشگر بنده پوشش داده شد که در راستای اجرای این طرح تعداد 7748 دستگاه خودرو به مبدأ عودت و تعداد خودروهای اعمال قانون شده 213 دستگاه است.

سردار جاویدان در ادامه از کنترل و نظارت بر 1709 واحد صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان بصورت مستقل و مشترک با اصناف در این بازه زمانی خبر داد و یادآور شد: طی مدت زمان اجرای طرح محدودیت تردد، تعداد  375  واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به قوانین و مقررات صادره پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه عنوان کرد: همچنین در این مدت به افرادی که بدون ماسک بوده اند، 2 هزار و 226 عدد ماسک تحویل داده ایم.

وی از تعامل سایر دستگاه ها با پلیس قدردانی و اظهار داشت: هم استانی های عزیز با پرهیز از ترددهای غیرضروری، پلیس را در اجرای هرچه بهتر این طرح همراهی نمودند ،  

سردار جاویدان در پایان از حمایت و پشتیبانی حداکثری و همه جانبه پلیس از مدافعان سلامت خبر داد و گفت: امنیت و سلامت دو مقوله مهم در زندگی بشری بوده که در فرمایشات بزرگان دین نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان