//
کدخبر: ۲۷۸۵۹۴ //

نماینده مجلس : راه نجات کشور عدم وابستگی به بودجه‌های دولتی است

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : تنها راه نجات مردم از نظر اقتصادی در کشور عدم وابستگی به بودجه‌های دولتی است.

نماینده مجلس : راه نجات کشور عدم وابستگی به بودجه‌های دولتی است

محمدعلی محسنی بندپی عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نوشهر افزود: امروز بودجه کشور در حوزه اقتصادی ، فرهنگی و اشتغال بر اعتبارات دولتی ، خصوصی و تعاونی ها متکی است، در حالی که دیگر کشورها بخصوص کشورهایی که از رنج فقر رهایی یافته اند، اقتصاد آنها بر خش خصوصی و تعاونی ها استوار است و بخش دولتی را رها کرده اند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت : کشورهایی که به بودجه دولتی وابستگی ندارند و یا کمتر وابسته هستند ، مردم آنها ناگزیرند برای کسب در آمد تلاش مضاعف کنند.

محسنی بندپی توضیح داد : امروز برابر آمار سهم اشتغال در تعاونی ها در برخی از کشورها بیش از ۱۲ درصد است ، درحالی که در ایران این عدد به حدود ۶ درصد می رسد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در اصل ۴۴ قانون اساسی هم آمده که برای رهایی از وابستگی به بودجه دولتی باید تعاونی ها و بخش خصوصی به میدان بیایند که متاسفانه  در این حوزه  اقدام جندانی صورت نگرفته است.
وی افزود : شعار سال رهبری چراغ راه و التیام بخش زخم های کهنه مردم در حوزه معیشتی است و خیلی از کشورهای توسعه یافته هم از کلید واژه های شعار سال رهبری بهره برده اند و با فرهنگ. سازی ، اقتصاد آنها متحول شده است.
محسنی بندپی از تغییر ساعات یکطرفه شدن مسیر کندوان از محدوده مرزن آباد تا دزدبن خبر داد و گفت که طی نشستی که با فرمانده انتظامی کشور هفته جاری داشته ، تبعات یکطرفه شدن جاده کندوان از شمال به جنوب در تعطیلات و روزهای پایانی هفته برای مردم مرزن آباد تشریح کرده که قرار شد از این پس این ساعت اعمال محدودیت ها به ۹ شب تغییر کند.
امام جمعه نوشهر هم ضمن محکوم کردن  هتاکی روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص ) گفت که تنها رمز و راز حل مشکلات کشور پیروی از منویات رهبری است.
حجت الا سلام محمود مشایخ افزود: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم با کمترین امکانات و زیرساخت ها به پیروزی رسیدند به خاطر  اطاعت آنان از  فرمان امام راحل ره بوده است. 
وی ادامه داد : امروز باید سعی کنیم اعتماد مردم را که سرمایه اجتماعی کشور هستند به اطمینان تبدیل کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان