//
کدخبر: ۲۷۰۴۴۹ //

هزینه سیستمی ترخیص خودرو از پارکینگ / اضافه برمبالغ تعریف شده نباید به پارکینگ‌ها پرداخت شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: تعرفه ترخیص خودرو از پارکینگ به صورت سیستمی محاسبه می‌شود و اضافه برمبالغ تعریف شده نباید به پارکینگ‌ها داده شود.

هزینه سیستمی ترخیص خودرو از پارکینگ / اضافه برمبالغ تعریف شده نباید به پارکینگ‌ها پرداخت شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: وسایل نقلیه‌ای که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه توقیف می‌شوند و دارای شناسنامه مالکیت به نام فرد هستند می‌توانند مستقیما برای رفع توقیف وسیله نقلیه به مراکز پلیس+10 مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مالکین وسایل نقلیه‌ای که توسط سایر رده‌های انتظامی توقیف می شوند و یا سند مالکیت به اسم فرد نیست و وکالت‌نامه دارند باید همانند روال گذشته به ستاد ترخیص پلیس راهور مراجعه کنند.

سرهنگ شیری در خصوص تعرفه های ترخیص خودرو از پارکینگ نیز گفت: هزینه پارکینگ برای هر 24 ساعت برای سواری‌ها 2 هزار و 400 تومان به‌اضافه 9 درصد ارزش افزود، برای وسایل نقلیه نیمه سنگین 4 هزار و 800 تومان به‌اضافه 9 درصد ارزش افزود و برای وسایل نقلیه سنگین 7 هزار و 200 تومان به‌اضافه 9 درصد ارزش افزوده و برای موتور سیکلت‌ها 500 تومان به‌اضافه 9 درصد ارزش افزوده است.

رئیس پلیس راهور استان اضافه کرد: این تعرفه به صورت سیستمی محاسبه می‌شود و اضافه بر این مبلغ نباید به پارکینگ‌ها داده شود و اگر موردی مشاهده شد می‌توانند به واحد شکایت واقع در بلوار بنت‌الهدی مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان