//
کدخبر: ۲۶۵۸۹۱ //
استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد استانی کرونا:

تردد مسافران به اورامانات از امروز بعدازظهر ۲۷ خرداد ممنوع است/با هرگونه اقدامی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد برخورد جدی و قضایی خواهد شد

تردد در منطقه اورامانات از امروز تا شنبه صبح بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا ممنوع اعلام می شود و بازارچه جوانرود نیز در همین ایام تعطیل است.

تردد مسافران به اورامانات از امروز بعدازظهر ۲۷ خرداد ممنوع است/با هرگونه اقدامی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد برخورد جدی و قضایی خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار داشت: بستری های کرمانشاه از مرز ۴۰۰ نفر عبور کرده و شرایط سختی را پیش رو داریم. البته انتظار داریم مردم مشارکت جدی و‌ بیشتری در انجام اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

وی افزود: فعالیت دفاتر پیشخوان در کارگروه تخصصی سریعاً بررسی و جمع بندی شود و شیوه کار دفاتر به دلیل ایجاد تجمع های خطر آفرین اعلام شود همچنین جلسات اداری دستگاه های اجرایی تا ۱۰ روز آینده کاهش یابد و امکان دور کاری برای کارکنان دارای بیماری زمینه ای فراهم شود.

بازوند در ادامه گفت: نوبت دهی در مطب پزشکان به صورت الکترونیکی انجام گردد و  کاهش ظرفیت پذیرش حتما انجام شود و مراجعین در مراجعه به مطب پزشکان حتماً از ماسک استفاده کنند و پزشکان نیز باید تجهیزات لازم را برای مراجعین حاضر نمایند.

وی تصریح کرد: با هرگونه اقدامی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد برخورد جدی و قضایی خواهد شد.

مقام ارشد استان خاطر نشان کرد: تردد در منطقه اورامانات از امروز بعدازظهر (۲۷ خرداد ۹۹) تا شنبه صبح بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا ممنوع اعلام می شود و بازارچه جوانرود نیز در همین ایام تعطیل است.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: رستوران ها می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را ادامه دهند ولی تالارهای عروسی تا جلسه بعدی ستاد ملی کرونا در هفته آینده تعطیل اعلام می شود.

وی عملکرد صدا و سیما در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیار مناسب دانست و افزود: تقاضا داریم مدیران با حضور بیشتر در برنامه های پیش بینی شده خطر پیک کرونا را بیشتر با مردم در میان بگذارند و تمامی فعالیت و‌ تلاش ها برای مهار کرونا به رفتار و مشارکت بیشتر مردم بستگی دارد.

بازوند بیان داشت: با اینکه در پیک بیماری هستیم اما امکانات و شرایط مناسب تری نسبت به ماههای گذشته برای ارائه خدمات درمانی به مردم داریم مردم هم از مسوولین انتظار دارند تمام تلاش و کمک را برای مهار و مدیریت کرونا داشته باشد و بر این اساس کمیته نظارت موظف است اجرای مصوبات و پروتکل های بهداشتی را به صورت جدی پیگیری نماید و با خاطیان سلامت برخورد کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان