//
کدخبر: ۱۰۶۷۵۲ //

تعداد مسموم‌شدگان روستاهای رامهرمز به ۳۵۰ نفر رسید

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: بر اساس آخرین آمار دریافت شده از صبح روز شنبه تاکنون مراجعه 350 نفر از اهالی روستاهای بخش ابوالفارس رامهرمز به دلیل مسمومیت با آب آلوده به مراکز درمانی گزارش شده است.

تعداد مسموم‌شدگان روستاهای رامهرمز به 350 نفر رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر شکرالله سلمان‌زاده  با اشاره به مسمومیت جمعی از اهالی سه روستای بخش ابوالفارس از توابع رامهرمز اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار دریافت شده از صبح روز شنبه تاکنون (ظهر دوشنبه) مراجعه 350 نفر از اهالی روستاهای بخش ابوالفارس به مراکز درمانی گزارش شده است و امروز 30 مراجعه‌کننده به مراکز درمانی داشتیم.

وی افزود: حدود 70 نفر از مراجعه‌کنندگان در بیمارستان‌های اهواز و بیمارستان رامهرز بستری شده بودند که در حال حاضر تعدادی از این افراد  مرخص شده‌اند. حال عمومی همه مراجعه‌کنندگان خوب گزارش شده است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان در خصوص ادامه مراجعات پس از گذشت سه روز از آغاز مسمومیت‌ها که به دلیل آلودگی آب و مصرف آب خام در این روستاها رخ داد، تصریح کرد: ممکن است یک فرد مسموم‌شده به طور کامل بهبود نیابد و مجددا به مراکز درمانی مراجعه کند. همچنین شاید فردی بهداشت فردی خود را رعایت نکرده و موجب بیمار شدن افراد دیگر شود.

سلمان‌زاده عامل بروز این حادثه را آلودگی آب دانست و تصریح کرد: به دلیل قطعی 20 ساعته آب و ورود آب بدون کلر به شبکه، آب این روستاها آلوده شده و تعداد زیادی از مردم با مصرف آب آلوده مسموم شدند.

وی گفت: نتایج آزمایش‌ها و نمونه‌برداری‌های انجام شده از آب نیز میکروبی بودن آب را نشان می‌دهند اما در حال حاضر وضعیت کلرزنی آب خوب است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان