//
کدخبر: ۳۸۹۶۴۲ //

ثبت‌نام‌ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا ۱۹ اسفند ماه تمدید شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید نام نویسی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ تا روز جمعه ۱۹ اسفند ماه خبر داد.

ثبت‌نام‌ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا ۱۹ اسفند ماه تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا کریمیان روز سه شنبه از نام نویسی بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب در آزمون آموزش و پرورش خبر داد و گفت: نام نویسی در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شد و تا امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه ادامه داشت و با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرصت نام نویسی تا روز جمعه ۱۹ اسفند ماه تمدید شد.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: داوطلبان ابتدا اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای نام نویسی را که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده به‌ طور کامل مطالعه کرده و با دقت و توجه کافی در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر اقدام به نام نویسی کنند.

ثبت‌نام‌ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا ۱۹ اسفند ماه تمدید شد


وی افزود: با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه نام نویسی امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به نام نویسی اقدام کرده‌اند، فراهم شده و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: کارت شرکت در این آزمون از روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۶۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان