//
کدخبر: ۳۸۲۴۹۴ //
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه:

۳۸ تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: ۳۸ تیم عملیاتی در مناطق مختلف استان برای کمک به مردم در حال آماده باش کامل قرار دارند.

۳۸ تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمدباقر محمدی» عصر یکشنبه گفت: علاوه بر آمادگی کامل این ۳۸ تیم عملیاتی مستقر در پایگاه‌های امدادی، ۱۵ تیم پشتیبان نیز در شعب شهرستانی به حالت آماده باش هستند.

وی اظهار کرد: این ۳۸ تیم متشکل از ۱۳۲ نجاتگر آموزش دیده با بهره گیری از ۲۲ دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودرو نجات کمک‌دار و ۲۰ دستگاه خودرو کمک‌دار پشتیبان در حال امدادرسانی و ارائه خدمات به هم استانی ها و مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمادگی یک فروند بالگرد امدادی در استان را از دیگر اقدامات لجستیکی هلال احمر عنوان کرد و اظهار کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه حادثه و یا نیاز به امداد رسانی با شماره تلفن گویای ۱۱۲ جمعیت هلال احمر می‌توانند بصورت شبانه روز تماس بگیرند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته توسط نیرو های امدادی این جمعیت در ۹ حادثه جداگانه شامل پنج مورد حادثه جاده ای و چهار مورد گرفتار شدگان در برف و کولاک توسط نجاتگران کمک رسانی شده است.

محمدی همچنین از سکان ۲۵ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس در محور گیلان‌غرب به اسلام آباد غرب خبر داد و گفت: در این ۹ حادثه ۶۰ نفر در مجموع امداد رسانی شدند که پنج نفر از آنها به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بارش برف و برودت هوا در استان کرمانشاه از روز جمعه هفته گذشته این استان را فرا گرفته و موجب بروز مشکلاتی در تردد رانندگان به ویژه در مناطق سردسیر و کوهستانی شده است.

ارتفاع برف در شهرستان سنقر به حدود ۳۵ سانتی متر و در برخی ارتفاعات پاوه به حدود یک متر رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان