//
کدخبر: ۱۹۵۹۵ //

هلاکت چند انتحاری «سعودی و اردنی» در درعا / ادامه بمباران شدید مواضع تروریست‌ها در حومه «حماه و ادلب»

منابع سوری از هلاکت شماری تروریست‌های انتحاری سعودی و اردنی در حومه درعا و تقویت نیروهای ارتش در حومه حماه خبر دادند.

 هلاکت چند انتحاری «سعودی و اردنی» در درعا / ادامه بمباران شدید مواضع تروریست‌ها در حومه «حماه و ادلب»
به گزارش فرتاک نیوز،

نیروهای ارتش سوریه تلاش گروه‌های تروریستی برای رخنه به یکی از مواضع نظامی‌اش در محله المنشیه درعا را دفع کردند که در نتیجه آن دست‌کم 75 تروریست به هلاکت رسیدند.

یک منبع میدانی گفت در میان تروریست‌های به هلاکت رسیده، شماری انتحاری سعودی و اردنی به چشم می‌‌خورند که از جمله می‌‌توان به «أبو القعقاع التوحیدی» اردنی و «أبو الحارث الجزراوی» سعودی و محمد الابازید از سرکردگان آنچه اتاق عملیات البنیان المرصوص(عنوان تجاوزات جدید تروریست‌های تکفیری به درعا) خوانده می‌شود و خالد معتز المحامید سرکرده باند تروریستی «لواء توحید الجنوب» اشاره کرد.

محمد الصاصنه یکی از سرکردگان باند تروریستی الجیش الحر هم در محله المنشیه درعا به هلاکت رسیده است. درگیری‌ها میان نیروهای ارتش و تروریست‌های تکفیری در محور المنشیه درعا همچنان ادامه دارد.

در جبهه شرق پایتخت هم، درگیری‌ها میان ارتش سوریه و تروریست‌های جبهه النصره در بخش شرقی محله القابون ادامه دارد.

در حومه حماه هم یک منبع میدانی به خبرنگار تسنیم گفت ستون‌هایی از نیروها و  استحکامات نظامی گسترده از جمله زره‌پوش و تانک متعلق به نیروهای یگان النمر(ببر) در حومه شمالی از حومه شرقی حلب وارد شد،‌این نیروها با هدف آماده شدن برای نبرد گسترده با تروریست‌ها و پاکسازی بیشتر حومه شمالی و غربی شهر حماه وارد شده‌‌اند.

منبع سوری از درگیری‌های شدید میان نیروهای ارتش و گروه‌های تروریستی در محور بطیش در جنوب شهر حلفایا و حملات سنگین جنگنده‌های سوری و روسی به مواضع تکفیری‌ها در حومه شمالی تا خان شیخون در حومه ادلب خبر داد.

خبر دیگر اینکه گروه‌های تروریستی شهرک‌های نبل و الزهراء در حومه حلب را با چندین موشک هدف قرار دادند که در نتیجه آن شماری از شهروندان بی‌دفاع زخمی شدند.

منابع وابسته به گروه‌های معارض هم اعلام کردند که داعش استحکامات و تجهیزات نظامی را به حومه شرقی الرقه منتقل کرده تا به مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه(کردها) حمله کند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان