//
کدخبر: ۱۸۳۹۸ //

حبیبی: حضور کاندیدای موتلفه جای کسی را تنگ نمی‌کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اعلام حمایت همه جانبه از کاندیدای حزب متبوع خود گفت: حضور کاندیدای حزب موتلفه جای کسی را تنگ نمی‌کند.

حبیبی: حضور کاندیدای موتلفه جای کسی را تنگ نمی‌کند

به گزارش فرتاک نیوز، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (سه شنبه ۱۵ فروردین) در گردهمایی انتخاباتی حزب موتلفه اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد یک دگرگونی شگفت انگیز در امور اداره کشور بودیم.وی تاکید کرد: ما مخالف حرف احمدی‌نژاد بودیم که می‌گفت کاری نشده است، روحانی نیز همین اشتباه را کرد و گفت همه بنیان ها در دولت قبل از او تخریب شده است. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با سفارش به حق گوی٬ بیان داشت: کسی حق ندارد حرفهایی را مطرح کند که مضر انقلاب است، واقعیت امر این است که نظام و انقلاب خدمات بیشماری را نسبت به دوران طاغوت داشته است اما ما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید این فاصله را مرتفع کنیم.

حبیبی تاکید کرد: امروز باید وعده هایی که در انقلاب مطرح شده بود را عملی کنیم، نباید منفعلانه عمل کرد و دست به تخریب زد. وی بیان داشت: شرایط کنونی وضع مطلوبی را نشان نمی‌دهد، امروز با اهداف و چشم‌انداز انقلاب فاصله داریم، ضمن اینکه حتی وعده های دولت نیز عملی نشده است. امروز جمعیت زیادی از تحصیلکرده ها بیکار هستند و متاسفانه تورم و رکود نیز در کشور پابرجاست. دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در خصوص سیاست خارجه نیز گفت: در سیاست خارجی نیز در سال‌های اخیر نگاه سازشی وجود دارد، امروز کنار آمدن با آمریکا به معنای کنار رفتن از انقلاب است. عده ای فکر می کنند می‌توان با خنده رویی در مذاکرات مشکلات را رفع کرد. باید توجه کرد که دشمنی آمریکا وجود دارد و باید با آنها مقابله و مبارزه کرد. آمریکایی‌ها هرکاری کرده اند که به ما ضربه بزنند​.

وی با تاکید بر ظرفیت کاندیدای حزب خود بیان داشت: امروز یک نیروی انقلابی و متدین با یک برنامه کارشناسی شده نیاز است. موتلفه از ۱۵ سال قبل روی برنامه اداره کشور و همچنین کادر کارگشا تحقیق کرده است، امروز در کشور همچنان رقابت‌های لفظی وجود دارد و متاسفانه رقابت برنامه‌ای دیده نمی‌شود. حبیبی ابراز داشت: پس از استعلام های صورت گرفته با تصویب شورای مرکزی به شخص مهندس میرسلیم رسیدیم. میرسلیم فردی متدین، انقلابی، باسواد و با تجربه در بخش‌های اجرایی است و می‌توان وی را فردی اصلح نسبت به سایر کاندیداهای موجود دانست.

وی با تاکید بر اهمیت کار حزبی ابراز داشت: ما معتقدیم حضور ما جای کسی را تنگ نمی‌کند، عده ای نگران ائتلاف اصولگرایان هستند اما باید گفت موتلفه همواره به اصول ائتلافی پایبند است اما از منظر حزبی باید کار خود را نیز پیش ببریم. حبیبی در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر اصلح بودن کاندیدای حزب خود خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که حزب موتلفه بیش از نیم قرن سابقه دارد و پشتوانه کاندیدای خود نیز هست. موتلفه می‌خواهد بازوی رهبری باشد برخی از روسای جمهور پیشین متاسفانه گاهی با رهبری زاویه داشتند.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان