//
کدخبر: ۴۵۶۸۵۷ //

بهترین دوره dba یا دکتری مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

رشته‌ها و گرایش‌های مختلف مدیریت کسب‌وکار امروزه طرفداران زیادی دارد. همچنین متقاضیان زیادی برای شرکت در دوره‌های dba یکساله وجود دارند که تعداد آن‌ها رو به افزایش است. مدیران سازمان‌ها و کارآفرینان موفق می‌توانند، با گذراندن این دوره‌ها اطلاعات خود در مورد مدیریت اصولی و ارتقای شیوه مدیریت از سنتی به مدرن را به‌روز کنند. در اینجا سوالی که ذهن اکثر مدیران را به خود مشغول می‌کند، درباره محل برگذاری بهترین دوره dba است.

بهترین دوره dba یا دکتری مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

رشته‌ها و گرایش‌های مختلف مدیریت کسب‌وکار امروزه طرفداران زیادی دارد. همچنین متقاضیان زیادی برای شرکت در دوره‌های dba یکساله وجود دارند که تعداد آن‌ها رو به افزایش است. مدیران سازمان‌ها و کارآفرینان موفق می‌توانند، با گذراندن این دوره‌ها اطلاعات خود در مورد مدیریت اصولی و ارتقای شیوه مدیریت از سنتی به مدرن را به‌روز کنند. در اینجا سوالی که ذهن اکثر مدیران را به خود مشغول می‌کند، درباره محل برگذاری بهترین دوره dba است.

برای پاسخ به این سوال باید چند فاکتور مورد بررسی قرار بگیرد. در مرحله اول باید دروسی که در این دوره آموزش داده می‌شود، با بازار کار مطابقت داشته و کاربردی باشد. برای فاکتور بعدی باید مدرک دوره را در نظر گرفت. مدرک پایان دوره باید معتبر برای ورود به بازار کار و قابل استعلام باشد. توجه داشته باشید که هزینه دوره باید منطقی و به‌صرفه باشد. در نظر گرفتن تمام این موارد شما را برای انتخاب بهترین دوره راهنمایی می‌کند.

بهترین دوره dba

معرفی دوره dba دانشکده علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران 

دوره دکتری مدیریت کسب و کار یا DBA در دانشگاه تهران، یک دوره 1 ساله تحصیلی است که به دانشپذیران فرصت می‌دهد تا دانش و مهارت‌های لازم برای مدیریت کسب و کارهای بزرگ و پیچیده را کسب کنند. این دوره با تمرکز بر روی مباحث مدیریتی، بازاریابی، مالی، حسابداری، روانشناسی سازمانی، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری اطلاعات، دانشپذیران را برای مدیریت و رهبری سازمان‌های بزرگ و پیچیده آماده می‌کند.

همچنین با حضور در این دوره می‌توانید اطلاعات خود را در حوزه کارتان به‌روز کنید و کسب‌وکارتان را گسترش دهید. با داشتن مدرک معتبر دوره dba دانشگاه تهران اگر بخواهید در خارج از ایران به کسب‌وکار خود ادامه دهید، با ارائه این مدرک به سازمان‌های خارجی به‌راحتی می‌توانید، مشغول به کار شوید.

با‌توجه به این‌که دوره‌های dba به‌صورت آنلاین و حضوری و در برخی موارد ترکیبی از هر دو برگذار می‌شود، از شهرهای مختلف کشور فقط با اتصال به اینترنت می‌توانید در این دوره شرکت کنید. برگزاری این دوره‌ها به صورت آنلاین مزایای بسیاری دارد؛ اما شرکت در دوره‌های حضوری بازدهی بیشتری خواهد داشت.

سرفصل‌های دوره

گذراندن دوره جذاب دکتری مدیریت کسب‌وکار به دانشجویان امکان بهره‌بردن از دانش و تجربیات متخصصان معتبر رامی‌دهد. در دوره dba دانشگاه تهران سرفصل‌هایی تدریس می‌شود که این سرفصل‌ها عبارتند از:

  • اصول مذاکره پیشرفته

  • تفکر سیستمی

  • رهبری

  • مدیریت سرمایه‌گذاری بورس

  • مدیریت منابع انسانی

  • مدل‌های کسب و کار

  • مدیریت پروژه PMBOK

  • حقوق کسب و کار

  • مدیریت رفتار سازمانی

  • برنامه‌ریزی توسعه شخصی

  • خلاقیت و نوآوری

  • تصمیم‌گیری برای مدیران و حل مسئله

  • آینده پژوهی

  • مدل‌های همکاری بین‌المللی

دانشجویانی که این دوره را با سرفصل‌های بالا به پایان می‌رسانند با استفاده از روش‌های تدریس به‌روز و آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا، دانش خود را در محیط عالی تقویت کرده‌اند.

شرایط ثبت نام و گرفتن مدرک dba

دانشگاه تهران برای کسانی که علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های dba این مجوعه هستند، شرایطی را اعلام کرده است. تمام افرادی که گرایش‌های مختلف رشته کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار را گذارنده‌اند و نیاز به اطلاعات کامل‌تر و جامع‌تر در حوزه تخصصی خود دارند، می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند. اگر می‌خواهید در بهترین دوره dba در دانشگاه تهران ثبت‌نام کنید، باید برخی پیش‌نیازها را داشته باشید. برخی از این شرایط عبارتند از:

یکی از شرایط این دوره داشتن مدرک کارشناسی ارشد رشته جذاب مدیریت کسب‌وکار است. داشتن مدرک دانشگاهی کارشناسی ارشد یا گواهینامه معتبر مبنی‌بر گذراندن دوره MBA ضروری محسوب می‌شود.

شرط بعدی که دانشگاه تهران بر آن استمرار دارد داشتن سابقه کاری مدیریتی است. دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط بسیار اهمیت دارد.

آخرین مرحله برای ورود به این دوره قبولی در مصاحبه ورودی است. پس از پر کردن فرم رزومه به شما وقت مصاحبه داده می‌شود که پس از قبولی در این مصاحبه می‌توانید، در دوره dba ثبت‌نام کنید.

در پایان دوره یک مدرک معتبر از طرف دانشگاه تهران به دانشجویان این دوره داده می‌شود که ثابت می‌کند، دوره را در از سوی دانشگاه گذرانده‌اند. در این دوره طرز تفکر دانشجویان تغییر می‌کند و به نگرشی وسیع از آینده تجارت خود می‌رسند. همچنین استراتژی‌هایی را یاد می‌گیرند که در آینده برای گسترش کسب‌وکار خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی‌های مدرک dba  دانشگاه تهران

دوره dba دانشگاه تهران

اعتبار مدرک چقدر برای شما اهمیت دارد؟ مدرک dba دانشگاه تهران که یکی از دانشگاه‌های معتبر و به‌نام کشور محسوب می‌شود به اندازه یک مدرک بین‌المللی می‌تواند ارزشمند باشد. داشتن مدرک معتبر دوره dba دانشگاه تهران نیمی از محدودیت‌های شما را برای داشتن یک شغل عالی در زمینه مدیریت از میان خواهد برد. مدرک این دوره از دانشگاه تهران ویژگی‌هایی دارد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • مدرک دانشگاه تهران از کد رهگیری برخوردار است و قابلیت استعلام دارد.

  • مدرک دارای یک هولوگرام امنیتی رسمی است.

  • این مدرک مورد تایید وزارت علوم محسوب می‌شود.

  • مهم‌ترین ویژگی این مدرک قابل ترجمه بودن آن به همراه مهر وزارت خارجه است.

با دانستن تمامی این ویژگی‌ها پیشنهاد ما به شما این است که وقت خود را در دوره‌های غیر معتبر هدر ندهید. با شرکت کردن در دوره‌های dba دانشگاه از تمام مزایای آن بهره‌مند می‌شوید.

دانشکده علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران که به‌عنوان قلب مدیریت ایران شناخته می‌شود، برای بالا بردن سطح مدیریت و کارهای اجرای حوزه کسب‌وکار با استفاده از مدل‌های به‌روز آموزشی و اساتید به‌نام در حوزه مدیریت، دوره دکتری مدیریت کسب‌وکار را در مرکز آموزش‌های آزاد کاربردی دانشگاه تهران در آدرس https://utbs.ir برگزار می‌کند. این دوره جزو بهترین دوره های فشرده یکساله dba در کشور است که تا‌کنون برگزار شده است.

همچنین مدرکی که در پایان این دوره کسب می‌شود کاملا معتبر است. دانشکده علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران مدرک قابل ترجمه و بین‌المللی در اختیار دانشجویان این دوره قرار می‌دهد. با شرکت در این دوره امکان ایجاد یک شبکه ارتباطی بسیار عالی از تجربه‌ها در میان مدیران و کارآفرینان موفق در این حوزه برای شما ایجاد می‌شود. با گذراندن این دوره ذهن شما برای رویارویی با چالش‌های مختلف آماده شده است و شما می‌توانید این چالش‌ها را با نگاه علمی بررسی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان