//
کدخبر: ۱۰۶۲۷۲ //

پیگیری جدی مدیران دستگاه ها برای جذب اعتبار ملی

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: مدیران دستگاه های استان مرکزی پیگیری جدی برای اخذ موافقت وزارتخانه های مربوطه به منظور جذب اعتبار ملی را مدنظر قرار دهند.

پیگیری جدی مدیران دستگاه ها برای جذب اعتبار ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

سید مهدی مقدسی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: برمبنای داده های ارائه شده از سوی سازمان برنامه و بودجه استان، اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان مرکزی برای اینکه دستگاه ها بتوانند ماموریت های خود را به طور مطلوب انجام دهند، کفایت نمی کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: در برنامه ششم توسعه پیشنهاد شد ۱۳ درصد سهم اعتبارات استانی تا پایان برنامه به ۳۰ درصد افزایش یابد، در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد اعتبارات در دست وزارتخانه ها است، مدیران استان بایستی در این زمینه پیگیری لازم را داشته باشند تا زمینه تخصیص اعتبارات فراهم شود.

مقدسی بیان کرد: ۲۰درصد اعتبارات عمرانی و تملک دارایی به تامین یارانه برای تولید و رفع بخشی از مشکلات تخصیص داده شده، این اعتبار محدود است و دقت در هزینه کرد آن بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: مدیران استان که پا را از محدوده استان فراتر می گذارند و برای جذب اعتبار تلاش می کنند باید مورد تشویق قرار گیرند و هنر مدیران ما این است که با ارائه پیشنهادات سازنده و پیگیری مداوم، موافقت وزارتخانه ها را برای جذب اعتبار جلب کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این فرآیند ما نیز به عنوان نماینده استان، اعلام آمادگی می کنیم و تلاش خود را برای کمک به مدیران در جذب اعتبار به کار می گیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان