//
کدخبر: ۶۷۰۸۷ //

می سازمت خانه ای زرین از جنس طلا! شهردار کرمانشاه به ابهامات پاسخ دهد!

شهرداری کرمانشاه و حکایت های نا تمام آن در عدم شفافیت در طی سالیان گذشته و تغییرات تحولات بی پایه و اساس هم چنان ادامه دارد.

می سازمت خانه ای زرین از جنس طلا! شهردار کرمانشاه به ابهامات پاسخ دهد!
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر دارستانی؛ این روزها موضوع شهرداری کرمانشاه و تغییرات تحولات مدیران ارشد آن و ابهامات فراوانی که در آن وجود دارد، به یک موضوع مهم تبدیل شده که هنوز پاسخی شفاف برای آن داده نشده است که امیدواریم مدیریت ارشد شهرداری کرمانشاه به آنها پاسخی در خور شان و در جهت اقناع عمومی در دست داشته باشد.

 

اما سوالی که اینجا مطرح می باشد این است که شاید این تغییر و تحولات که به یکباره و به مانند زلزله بالای 7 ریشتر در حوزه مدیریتی به راه افتاده است، فرار رو به جلو برای عدم پاسخ گویی به مشکلات موجود در شهرداری در زمینه های مختلف به ویژه واگذاری پروژه ها به پیمانکاران خاص، پرداخت به نور چشمی ها، و از همه مهم تر عدم پرداخت حقوق به کارکنان شرکت های وابسته می باشد که همگی آنها سوالاتی است که دوست داریم در مورد آنها رفع ابهام بشود.

 

اول این که دوست داریم بدانیم که آیا صحت دارد برخی از پروژه های شهرداری به افراد خاص داده شده و البته برای فرار از ترک تشریفات به سازمان همیاری داده شده و در مرحله بعد، آنها به یکسری پیمانکاران منتسب به خود داده شده است؟ البته خدای ناکرده نمی خواهیم پیشداوری کرده باشیم و تنها یک سوال است و می خواهیم بدانیم که آیا این اطلاعات درست است یا نه؟

 

موضوع دوم در این جا نهفته که براساس شنیده ها پرداختی به این شرکت ها متفاوت تر از دیگر پیمانکاران بوده است و این هم جای سوال دارد که دلیل این امر چه می باشد و آقای رضایی لطفا به این سوال پاسخ دهند که آیا این موضوع هم صحت دارد یا این که اطلاعات دریافتی به فرتاک نیوز غیر واقعی می باشد؟

 

موضوع بعدی این است که آیا صحت دارد که یکی از بزرگترین بدهکاران شهرداری کرمانشاه، پروژه ای است که منتسب به شما و وابستگان می باشد و اگر این چنین است، بهتر نیست با توجه به شرایط مالی خوبی که دارید، اقدام به پرداخت بدهی نموده تا با این مبلغ شاید برخی از مشکلات پیمانکاران و کارکنان شرکت های وابسته کم تر شود؟

 

آقای شهردار؛ شهرداری کرمانشاه بالغ بر ٤ ماهه است که یک گرم آسفالت تولید نکرده، هیچ پروژه عمرانی هم نداریم، حقوق هم که داده نمی شود یا با مکافات و مشکلات خاص خود، بهتر نیست با شفافیت تمام بگویید که درآمدهای شهرداری صرف چه کاره هایی می شود؟

 

آیا درست است که کارکنان شرکت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرمانشاه 4 ماهی می باشد که حقوق نگرفته اند و شما فکر نمی کنید چگونه زندگی این افراد و خانواده ی شان باید بگذرد؟

 

تمامی موارد گفته شده تنها یک سوال است و دوست نداریم خدای ناکرده قضاوتی کرده باشیم و امیدوارم شما بعنوان متولی امور شهر در حوزه مدیریت شهری به این سوالات پاسخ دهید که رابطه شما با پیمانکارانی که عملیات خاکبرداری، خاک ریزی، زیر سازی بستر پل و... چه می باشد؟

 

جان کلام اینکه این ها نمونه سوالاتی است که دوست داریم شفاف به آنها پاسخ دهید تا ابهامات برطرف شود و ان شالله که اطلاعات داده شد درست نباشد و ما اشتباه کرده باشیم!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان