//
کدخبر: ۸۶۶۱۴ //
صالح: برد مقابل استقلال جایگاه ما را عوض می کند

بخشی از سرنوشت دست خودمان است/ به بازی با استقلال امیدوارانه نگاه می کنیم

مربی تیم فوتبال پیکان ضمن تمجید از بازیکنان این تیم، اظهار داشت پیکانی ها در بازی مقابل استقلال با تمام توان به میدان می روند.

بخشی از سرنوشت دست خودمان است/ به بازی با استقلال امیدوارانه نگاه می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید صالح پس از تساوی تیم پیکان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما در بازی های اروپایی می بینیم که تیم های امیدوار می توانند نتایج را تغییر دهند. ما هم در فوتبال ایران تا کنون به همین شکل پیش رفته ایم. به نظرم تا همین جا تلاش مجموعه پیکان خیلی خوب بوده و ما با تیمی متوسط توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

مربی پیکان در ادامه گفت: اگر عمیق تر به تیم خودمان نگاه کنیم، ما در پست پلی میکر و هافبک پشت مهاجم 2 بازیکن ارزشمند را از دست داده ایم. ابوالفضل ابراهیمی مصدوم شد و بختیار رحمانی هم به ذوب آهن رفت در نتیجه ما در این پست تخلیه شدیم حتی شاهین ثاقبی که به تیم ما اضافه شد، درگیر مصدومیت هایی شد. ما داریم چند پست را جابجا می کنیم تا بتوانیم این مجموعه را بگردانیم. در بازی هایی که به این شکل نیاز به امتیاز داریم، نیاز به خط هافبک فعال تر و سازنده تر هست با این حال بچه های ما تمام تلاششان را کردند و حتی 10 نفره هم از بازی برد می خواستند اما توانمان همینقدر بود. کمی در ضربات آخر هم بی دقتی کردیم.

صالح درباره فصل آینده تیم پیکان افزود: مثل همه تیم های لیگ، در پیکان هم قطعا تغییراتی برای فصل آینده رخ خواهد داد.

مربی سابق استقلال در خصوص دیدار هفته آینده پیکان مقابل آبی پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: کاری به شانس نداریم و تمام تلاش و زحمتمان را برای این بازی دشوار خواهیم گذاشت. ما هنوز هم فرصت داریم با پیروزی در دیدارهای بعدی جایگاهمان را تغییر دهیم و می توان گفت هنوز بخشی از سرنوشت دست خودمان است بنابراین به آینده و بازی با استقلال امیدوارانه نگاه می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان